اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: اگر در اهواز هر مشترک به اندازه یک لامپ ۱۰۰ وات در مصرف برق صرفه‌جویی کند، میزان صرفه‌جویی شهر اهواز حدود ۶۰ مگاوات خواهد بود و این میزان صرفه‌جویی، پایداری برق را به دنبال خواهد داشت.
حسن کریمی اظهار کرد: در شرایط ویژه‌ای که شاهد شیوع ویروس کرونا هستیم، اجرای راهکارهای صحیح مدیریت مصرف برق می‌تواند استمرار خدمات‌رسانی را به ویژه در ساعت پیک مصرف به دنبال داشته باشد.

وی افزود: بالا رفتن دمای هوا در اهواز باعث بالا رفتن مصرف برق توسط شهروندان می‌شود و رعایت الگوی مصرف در این شرایط ویژه کرونا و گرمای هوا، موجب پایداری شبکه برق در اهواز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: اگر در اهواز هر مشترک به اندازه یک لامپ ۱۰۰ وات در مصرف برق صرفه‌جویی کند، میزان صرفه‌جویی شهر اهواز حدود ۶۰ مگاوات خواهد بود و این میزان صرفه‌جویی، پایداری برق را به دنبال خواهد داشت.

کریمی بیان کرد: ساعت پیک مصرف در شهر اهواز از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ است؛ در این ساعات شهروندان از استفاده از لوازم برقی غیرضروری و پرمصرف خودداری کنند و توصیه‌های مربوط به الگوی مصرف را رعایت کنند تا با خاموشی مواجه نشوند.

وی خاطرنشان کرد: رعایت این نکات از سوی شهروندان اهوازی می‌تواند به کاهش خطرات احتمالی در حوزه برق، کاهش خاموشی‌ها و همچنین کاهش مصرف برق در شهر اهواز کمک کند و موجب پایداری برق شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار