اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد:
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان با کاهش تعداد مراجعه‌کنندگان مبتلا به کووید ۱۹ به این بیمارستان، از بیماران کرونایی تخلیه شد.
شوهان شریعتی بیان کرد: با توجه به کاهش تعداد بیماران کرونایی، بیماران کووید ۱۹ از این بیمارستان تخلیه و وضعیت بیمارستان سفید شد.

وی وضعیت شهرستان‌های تابعه دانشکده علوم پزشکی آبادان را قرمز اعلام کرد و افزود:هم اکنون بیمارستان‌های طالقانی و امام‌خمینی (ره) در آبادان و بیمارستان ولیعصر(عج) در خرمشهر مختص بستری بیماران کووید ۱۹ در جنوب غرب خوزستان هستند.

شریعتی گفت: بیماران اورژانسی در شهرستان های ابادان، خرمشهر و شادگان در صورت نیاز می‌توانند به نزدیکترین بیمارستان مراجعه و خدمات درمانی دریافت کنند.

وی افزود: با اضافه کردن تجهیزات جدید تشخیص کرونا ظرفیت تست روزانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ بیمار در شهرستان‌های جنوب غرب خوزستان وجود دارد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان مراکز ۱۶ساعته و بیمارستان‌ها را تنها مراکز مجاز تست پی‌سی‌آر بیماران کرونایی اعلام کرد و ادامه داد: جواب آزمایش های کرونا در مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت به بیماران ‌پیامک می‌شود.

وی گفت:یکی از کارکنان دانشکده در حال آموزش برای کار با دستگاه پلاسمای خون بهبود یافتگان کووید ۱۹ است و تا ۲ هفته آینده این دستگاه به آبادان منتقل می‌شود.

شریعتی افزود: تاکنون ۱۷ بیمار بهبود یافته کرونا پلاسمای خون خود را در اهواز اهدا و ۵۷ بیمار نیز برای اهدای پلاسمای خون ثبت نام کردند.

شهرستان های آبادان،خرمشهر و شادگان از خدمات درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان بهره می‌برند.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار