اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳
مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان گفت:۱۰ هزار آموزگارخوزستان در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در طرح خیران آموزشی شرکت ،و دانش‌آموزان نیازمند را رایگان آموزش دادند.
کورش مودت بیان کرد: طرح خیران آموزشی هرساله در مدارس ابتدایی اجرا می‌شود. در این طرح معلمان علاقه‌مند به امر آموزش بیشتر از ساعات موظف خود برای آموزش دانش‌آموزانی که نیاز به آموزش و توجه بیشتر دارند وقت می‌گذارند و بدون دریافت هزینه به دانش‌آموزان آموزش رایگان می‌دهند.

وی ادامه داد: در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ بیش از ۲ هزار آموزشگاه ابتدایی در خوزستان مجری طرح خیران آموزشی بودند و بیش از ۱۶۵ هزار دانش‌آموز در این طرح آموزش رایگان دریافت کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان  افزود: طرح خیران آموزشی با هدف کاهش افت تحصیلی ، تکرار پایه، پیشگیری از ترک تحصیل، افزایش پوشش تحصیلی، مشارکت آموزگاران در تشکیل کلاس‌های تقویت سطح علمی دانش‌آموزان نیازمند به آموزش ، و توجه بیشتر و بهبود کیفیت تحصیلی این دانش‌آموزان به ویژه در مناطق محروم و ارتقای سطح علمی آنها اجرا شده است.

در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ بیش از ۲ هزار مدرسه ابتدایی در خوزستان مجری طرح خیرین آموزشی بودند و بیش از ۹ هزار آموزگار در این طرح مشارکت داشتند و ۱۴۰ هزار و ۳۳۸ دانش‌آموز ابتدایی در خوزستان  آموزش رایگان دیافت کردند.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار