اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۵
استاندار خوزستان:
شریعتی: با اجرای فاز دوم و سوم باقیمانده از طرح آبرسانی به غیزانیه مشکل کم آبی سالیان گذشته در این بخش بطور کامل حل می‌شود.
به گزارش شوشان استاندار خوزستان با اشاره به آغاز فاز سوم و پیشرفت فاز دوم طرح آبرسانی به غیزانیه اهواز ابراز امیدواری کرد  فاز دوم و سوم همزمان به بهره‌برداری برسند.

غلامرضا شریعتی در مراسم کلنگ‌زنی فاز سوم آبرسانی به غیزانیه گفت: فاز سوم پروژه آبرسانی بخش غیزانیه امروز آغاز شد و امیدواریم در مدت یک ماه تا یک ماه و نیم آینده به انجام برسد و برنامه‌ها طبق پیش‌بینی اجرایی شوند.

وی افزود: فاز دوم آبرسانی غیزانیه که از صفیره به نزهه را پوشش می‌دهد، حدود ۲۸ کیلومتر طول دارد که ۱۸ کیلومتر از آن کار شده و ۱۰ کیلومتر باقیمانده در حال انجام است.

شریعتی عنوان کرد: فاز سوم این طرح نیز با کمک بنیاد مستضعفان و قرارگاه خاتم‌الانبیاء، از امروز آغاز شد و با توجه به اینکه جنس لوله‌های این فاز، پلی‌اتیلن است، امیدواریم کار فاز دوم و سوم به صورت همزمان به اتمام برسد.

وی افزود: با اجرای دو فاز باقیمانده طرح آبرسانی به غیزانیه و تامین آب از کارون، مشکل دیرینه این بخش که سال‌ها با کم‌آبی مواجه بود، حل می‌شود.

استاندار خوزستان گفت: همه دست در دست هم تلاش کرده‌اند که مشکلات غیزانیه در بخش‌های روشنایی، گاز، آب و بهسازی روستایی و مشکل مدارس این منطقه حل شود.

شریعتی بیان کرد: امیدواریم آنچه که وعده داده شده و برنامه‌ریزی شده است، اجرایی شود تا آنچه را که در حل مشکلات مردم غیزانیه بر عهده ما است، انجام داده باشیم.

فاز سوم پروژه آبرسانی به روستاهای بخش غیزانیه اهواز با حضور استاندار خوزستان، فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء، فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان و مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان کلنگ‌زنی شد.

این پروژه توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء اجرا می‌شود.

در این پروژه، تهیه لوله و کارگذاری ۳۰ کیلومتر خط انتقال پلی‌اتیلن برای پوشش ۱۰ هزار و ۳۰۰ نفر جمعیت و با اعتبار پیش‌بینی شده ۲۰۰ میلیارد ریال انجام می‌شود. تأمین اعتبار از محل اعتبارات استانی و کمک‌های بنیاد مستضعفان پیش‌بینی شده است.

با اجرای این پروژه، به ۲۴ روستای بخش غیزانیه آبرسانی می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار