شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۲
با برگزاري پنج ديدار پرونده هفته دوم رقابت‌هاي فوتبال ليگ‌برتر باشگاه‌هاي خوزستان گشوده شد.

در بازي‌هاي اين هفته تيم‌‌هاي پرسپوليس‌ويس، استقلال رامهرمز، سپاهان ايذه و شاهين ماهشهر به دومين پيروزي متوالي خود رسيدند؛ اما در سوسنگرد كه تماشاگران زيادي در ورزشگاه تختي به حمايت از تيم جنوب جمع شده بودند، به دليل نبود خودروي آمبولانس و عدم تامين آن از سوي باشگاه ميزبان، رضا قاسمي داور مسابقه در دقيقه 40 بازي را قطع كرد تا اولين بازي نيمه تمام در چهاردهمين دوره ليگ‌برتر خوزستان ثبت شود. گزارش بازي‌ها در پي مي‌آيد.

*‌ شاهين ماهشهر 3 ......................استقلال شوشتر 2

استقلال كه در گام اول دربي شوشتر را از پارسيان برد، قصدداشت با پيروزي در ماهشهر خود را به عنوان يك مدعي معرفي كند؛ اما انگيزه و دوندگي بالاي شاگردان موسي قنواتي سد محكمي برابر آبي‌پوشان در ورزشگاه شهداء ماهشهر شد. بازي توام با غرور مردان محرم‌نژاد عاملي شد كه آنها نتوانستند بازي خوبی را در هفته اول ارائه كنند و در نهايت برابر سفيدپوشان بندر تن به شكست دادند.

*‌ استقلال رامهرمز 1 ...................استقلال شوش صفر

هر دو تيم به 3 امتياز اين ديدار چشم دوخته بودند. آبي‌هاي رامهرمزي كه هفته قبل در مسجدسليمان با شكست دادن نفتون دست به كار بزرگي زده بودند، اين بار در روزي كه عملكرد خوبي نداشتند، با تك گل صالحي به پيروزي رسيدند تا دومين 3 امتياز را دشت كنند.

*‌ ميلاد دزفول3 ...............................شيبان باوي صفر

اين ديدار در حالي با پيروزي ميلاد همراه شد كه تيم برنده، تيم برتر ميدان بود و شايد شيباني‌ها را بايد خوش‌شانس قلمداد كرد كه تنها 3 بار دروازه‌شان را باز شده ديدند.

شيبان در اين ديدار نتوانست انتظارات را برآورده كند، هر چند شيباني‌ها به نحوه قضاوت داور اعتراض داشتند؛ اما آمار و ارقام چيز ديگري را نشان مي‌دادند و اين سعيد پيرسرانديب و تيم ميلاد بودند كه در نهايت پيروز از ميدان خارج شدند تا به اولين پيروزي دست يابد.

*‌ سپاهان ايذه 1 ...........................مقاومت هويزه صفر

در اكثر دقايق بازي توپ و ميدان در اختيار سپاهان بود و در نهايت نيز اين تيم مزد برتري خود را با يك گل گرفت، البته مقاومتي‌ها در نيمه دوم خيلي تلاش كردند تا گل تساوي را به ثمر برسانند؛ اما خط دفاعي سپاهان روز پرفروغي را پشت سرگذاشت. سپاهان همچون ديدار گذشته از دقيقه 25 با اخراج اسماعيل كياني بازي را 10 نفره اداره كرد و صاحب 3 امتياز شد و مقاومت در اولين بازي دست خالي به ديارش بازگشت.

*‌ پرسپوليس ويس 2................................ آنزان ايذه 1

آنزان كه در هفته قبل مغلوب همشهري‌اش(سپاهان) شده بود براي فراموش كردن آن شكست برابر پرسپوليس قرار گرفت و در دقيقه 10 به گل رسيد؛ اما تيم ميزبان با توجه به پيروزي مقابل شيبان انگيزه زيادي را براي كسب 3 امتياز در اين بازي داشت و خيلي زود گل تساوي‌بخش را توسط حسن حزباوي به شكل زيبايي به ثمر رساند و خيال شاگردان ابراهيم اشكش را راحت كرد تا ميدان‌داري مجيد يزدان‌پناه و گلزني مجتبي طاهري كار آنزان را تمام كند. بعد از گل دوم حملات آنزان و ضدحملات پرسپوليس به زيبايي بازي افزود تا دفع چند توپ توسط مهرداد شجاعي‌تبار در نهايت زمينه‌ساز دومين برد پياپي پرسپوليس شود.

*‌ نفتون در شوشتر

دو تيم پارسيان شوشتر و نفتون مسجدسليمان امروز آخرين ديدار هفته دوم را در ورزشگاه تختي شوشتر برگزار خواهند كرد. اين بازي دربي بازنده‌هاست، چرا كه پارسيان در گام اول به استقلال شوشتر باخت و نفتون در خانه 3 امتياز ارزشمند را به استقلال رامهرمز تقديم كرد. به هر حال بازيكنان باتجربه نفتون جدالي بسيار سخت با توپچي‌هاي جوان و گمنام پارسيان خواهند داشت.

تابلوي نتايج هفته دوم

*‌ ميلاد دزفول 3..................................... شيبان باوي صفر

گل‌ها: مرتضي ميرزايي(2 بار) و مرتضي حسين‌وند

*‌ استقلال رامهرمز 1...........................مقاومت هويزه صفر

گل‌: ميلاد صالحي

*‌ پرسپوليس‌ويس 2....................................... آنزان ايذه 1

گل‌ها: حسن حزباوي، مجتبي طاهري(پرسپوليس)، رشيد عزيزي (آنزان)

*‌ شاهين ماهشهر 3................................. استقلال شوشتر2

گل‌ها: كيانوش مشهدپور، حسين معشوري و رضا صالحي(شاهين)، ميثم اسفندياري و سجاد آبتين(استقلال)

*‌ جنوب سوسنگرد .......... استقلال رامشير(نيمه تمام ماند)


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار