اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲
معاون درمان علوم پزشکی دزفول:
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: خروج از وضعیت قرمز ارتباط مستقیمی با رعایت دستورالعمل‌ها دارد؛ هر زمان که رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بشکند، پس از ۱۰ روز باید منتظر فاجعه بعدی باشیم.
مهدیه توکلی با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در مناطق تحت پوشش این دانشگاه، اظهار کرد: در حال حاضر تعداد بیماران بستری در بیمارستان گنجویان دزفول حدود ۴۵ تا ۵۰ درصد کاهش یافته است اما همچنان ظرفیت تخت‌های ICU ویژه بیماران مبتلا به کرونا در این بیمارستان تکمیل است.

وی افزود: پذیرش بیماران در بخش ویژه بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان نظام مافی شوش نیز همچنان در حال انجام است و فعلا تصمیمی برای تخلیه این بیمارستان از بیماران مبتلا به کرونا نگرفته‌ایم. بیماران گتوند نیز در صورت نیاز به بیمارستان گنجویان دزفول اعزام می‌شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: با توجه به اینکه وضعیت بیماری کرونا در برخی استان‌های کشور به اوج خود رسیده است، در صورتی که دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت نشود و مردم در تجمعات حضور پیدا کنند، وضعیت خوزستان نیز می‌تواند بسیار شکننده باشد.

توکلی بیان کرد: خروج از وضعیت قرمز ارتباط مستقیمی با رعایت دستورالعمل‌ها دارد؛ هر زمان که رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بشکند، پس از ۱۰ روز باید منتظر فاجعه بعدی باشیم. رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی به معنی شکستن روند نزولی بیماران بستری در بیمارستان است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار