اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت: دستگاه‌ها از سخت‌گیری و ایجاد مانع برای دریافت این تسهیلات بپرهیزند و بانک‌هایی که میزان پرداخت‌های آن‌ها نسبت به دیگر بانک‌ها کم است نیز روند پرداخت را تسریع ببخشند.
غلامرضا شریعتی امروز ۲۹ مردادماه در جلسه تسهیلات کرونا با بیان اینکه تمامی دستگاه‌ها ملزم به آگاه‌سازی مشمولین دریافت تسهیلات کرونا هستند، گفت: لزوم حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در برنامه‌های خبری شبکه استانی و خبرگزاری‌ها به جهت آگاه‌سازی و تشویق مردم و مشمولین به استفاده از این تسهیلات حمایتی دولت در مقابل بیماری کرونا حس می‌شود.

وی افزود: دولت، شرایط جبران بخشی از خسارات ناشی از بیماری کرونا که بر زندگی مردم وارد شده را محقق کرده است و با اطلاع‌رسانی بیشتر، قطعاً همچون استان‌های دیگر استقبال بیشتری از این طرح خواهد شد.

استاندار خوزستان با تأکید بر موضوع اطلاع‌رسانی در این زمینه توسط دستگاه‌های مختلف گفت: لازم است آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و سایر دستگاه‌ها نسبت به آگاه کردن ذی‌نفعان و کسانی که توانایی استفاده از تسهیلات کرونا دولت را دارا هستند، اقدام کنند و به ارسال پرونده‌های آن‌ها سرعت ببخشند.

وی بیان کرد: دستگاه‌ها از سخت‌گیری و ایجاد مانع برای دریافت این تسهیلات بپرهیزند و بانک‌ها، علی‌الخصوص بانک‌هایی که میزان پرداخت‌های آن‌ها نسبت به دیگر بانک‌ها کم است نیز روند پرداخت را تسریع ببخشند تا شرایط جذب تسهیلات در استان مهیا شود.

شریعتی با اشاره به تأثیر منفی بیماری کرونا بر معیشت مردم و روزمره بودن درآمد آن‌ها گفت: برای مردم امکان اینکه چند روز بیکار باشند و زندگی خود را سپری کنند غیرممکن است؛ این تسهیلات مرحمی است برای افرادی که معیشت آن‌ها به واسطه شیوع بیماری کرونا آسیب دیده است و مسئولین نباید با سخت‌گیری زیاد باعث مأیوس شدن مردم از دریافت تسهیلات کرونا شوند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار