اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
فرمانده انتظامی و جمعی از مسؤولان ناجا خوزستان با حضور در روستای ابوالفضل اهواز از مردم این منطقه دلجویی کردند.
جمعی از مسؤولان انتظامی خوزستان با حضور در منزل امام جماعت روستای ابوالفضل اهواز از وی و اهالی این منطقه دلجویی کردند.

تعدادی از ماموران ناجا و اجراییات شهرداری با حضور فرماندار اهواز، معاون دادستان عصر چهارشنبه در اجرای حکم خلع ید بخشی از اراضی بنیاد مستضعفان در روستای ابوالفضل اهواز با همراهی نماینده بنیاد مستضعفان به این روستا مراجعه کرده، که بین آنها و مردم و مشاجره و درگیری به وجود آمده که با دخالت عوامل انتظامی بدون خسارت مالی و جانی درگیری تحت کنترل قرار گرفت.

با توجه به اهمیت به نگرانی مردم و به جهت جلوگیری از سوءاستفاده معاندین از این حادثه بنا به تدابیر تعدادی از معاونان انتظامی استان، فرمانده شهرستان اهواز برای دلجویی از مردم روستای ابوالفضل در منزل حجت الاسلام سید یوسف موسوی امام جماعت این روستا حضور یافت و از مردم این روستا که در منزل وی حضور یافته بودند، دلجویی و نشستی تعاملی برگزار کردند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ضمن تشریح اجرای این حکم که بنا به درخواست بنیاد مستضعفان و مصوبه استانداری و دستور قضایی بوده است راجع به مشکل پیش آمده با مردم مذاکره کرد.

پیش از این فرمانده انتظامی شهرستان اهواز هر گونه تیراندازی به سمت مردم روستای ابوالفضل( ع) این شهرستان را تکذیب و کرد و اظهار کرد: ماموران این فرماندهی تنها جلوگیری از ادامه درگیری دخالت کرده‌اند.

مردم و مسؤولان ناجا در این دیدار تاکید کردند بایستی مطابق قانون با عاملان اصلی زمین خواری برخورد شود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار