اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد که به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه صنعت نفت آبادان، این باشگاه نمی‌تواند قرارداد بازیکنان خود را در سازمان لیگ ثبت کند، مشکلی که بر مشکلات این باشگاه افزوده شد.
مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال روز گذشته اعلام کرد که پنجره نقل و انتقالات چند باشگاه از جمله صنعت نفت آبادان بسته شده و نمی‌تواند قرارداد بازیکنان خود را در سازمان لیگ ثبت کند، خبری که شاید به دلیل مشکلات فراوان مالی و مشخص نبودن چگونگی تیم‌داری نفتی‌ها در لیگ بیستم برای هواداران این تیم، خیلی تعجب‌آور نبود. 

اما معضل ۱۰۰ هزار دلاری تیم صنعت نفت آبادان بابت پرداخت نشدن مطالبات "عزیز سیدیکوف، آگوستو سزار و جاناتان بالوتلی"، بازیکنان خارجی سابق تیم باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم شده و در شرایط فعلی نیز باشگاه توانایی پرداخت مطالبات این بازیکنان را ندارد. البته در نقل و انتقالات تابستانه نیز به همین دلیل نفت نتوانست دست به تقویت تیم خود بزند و با همان بازیکنان نیم‌فصل اول به کار خود در نیم‌فصل دوم لیگ نوزدهم ادامه داد.

البته پس از جدایی اسکوچیچ از نفت و پذیرفتن هدایت تیم‌ملی که نقض قرارداد از سوی این مربی کروات بود، با شکایت باشگاه صنعت نفت نیز فیفا او را به پرداخت ۷۵ هزار دلار به این باشگاه محکوم کرد ولی رسیدن این پول هم جوابگوی مشکلات این باشگاه نیست و با این مبلغ تنها می‌توانند بخشی از بدهی‌های خود را پرداخت کنند.

باتوجه به مشخص نبودن بودجه و وضعیت مالی باشگاه نفت آبادان و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، به نظر می‌رسد نفتی‌ها ضمن این‌که فصل سختی را در لیگ بیستم پیش‌رو خواهند داشت، توانایی مالی جهت رفع مشکل ایجاد شده در پنجره نقل و انتقالات خود را هم نداشته باشند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار