شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
رییس هیات والیبال:
رییس هیات والیبال خوزستان گفت: در حالی خوزستان در مسابقات نوجوانان کشور نتوانست جزو چهار تیم قرار بگیرد که حق خوزستان به راحتی خورده شد.
سعید شاهرخی اظهارکرد: مسابقات والیبال ساحلی نوجوانان کشور از دهم تا دوازدهم مهرماه در بهشهر مازندران برگزار شد که خوزستان با دو تیم در این رقابت‌ها حضور داشت. تیم دوم استان علی‌رغم بازی‌های خوبی که ارائه داد، در همان دور نخست با قبول شکست برابر رقبا از مسابقات کنار رفت. اما تیم الف خوزستان با شایستگی توانست جزو هشت تیم قرار بگیرد ولی متاسفانه در این مرحله به دلایلی شکست خورد و نتواست به جمع چهار تیم برتر صعود کند.

وی عنوان کرد: تیم خوزستان در حالی مقابل تیم گلستان قرار گرفت که 2 بازیکن تیم حریف صغر سن داشتند و حتی ما این موضوع را هم به کمیته والیبال ساحلی کشور اطلاع دادیم اما متاسفانه به سادگی از موضوع گذشتند و حق خوزستان به راحتی خورده شد.

رییس هیات والیبال خوزستان افزود: نسبت به این موضوع و عملکرد کمیته والیبال ساحلی کشور گله‌مند هستیم و این موضوع را برای آینده این رشته در رده سنی پایه خوب نمی‌دانم. مسئولان باید نظارت بیشتری داشته باشند تا به راحتی حق نوجوانان و تیم‌هایی که با آرزوهای بسیار و به سختی پا به مسابقات می‌گذارند، این‌گونه ضایع نشود و بعد هم کسی پاسخگوی آن‌ها نباشد. البته ما باز هم پیگیر حق نوجوانان خوزستانی هستیم و از حق‌مان نمی‌گذریم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار