اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳

زمانی که سخن از تولد و تم تولد می­شود، بیشتر افراد به کودکان و تم های فانتزی بچگانه فکر می­کنند. در صورتی که بزرگ­ترها نیز هیجانی کودکانه دارند و مشتاق هستند تا در شب تولد خود، سورپرایز شوند یا برای خود جشن بگیرند و دوستانشان را دعوت کنند.

به همین دلیل علاوه­بر تم های کودکانه و فانتزی، تم تولد بزرگسالان نیز طراحی و تولید شده اند تا شبی خاطره انگیز برای آن ها ساخته شود.

بزرگ­ترها، روزها و زمان های خاصی در زندگی خود دارند که علاقمند هستند آن ها را کنار دوستان و عزیزانشان جشن بگیرند. مثل قبول شدن در دانشگاه، فارغ التحصیلی، برگشتن از سربازی، روز قبولی در یک مصاحبه­ی سخت کاری پس از آزمون استخدامی آن، وقتی که به محبوب خود پیشنهاد ازدواج می­دهند، نامزدی، عروسی، بچه­دار شدن، تعیین شدن جنسیت بچه­شان، ماهگردها و سالگردهای ازدواجشان، لحظه­ای که بچه شان اولین دندانش مشخص می­شود یا برای اولین بار حرف میزند، روزی که کودکشان برای اولین بار به مدرسه می­رود و حروف الفبا را یاد می­گیرد، زمانی که فرزندشان به سن تکلیف می­رسد، وقتی که آن فرزندان جوان می­شوند و مانند پدر و مادرشان در دانشگاه قبول می­شوند و راه آن ها را ادامه می­دهند و تا روزی که تولد 100 سالگی پدر و مادرشان را جشن گیرند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید این مطلب رو مطالعه کنید برای عشق زندگیتان، جشن تولد های خاص با تم تولد برگزار کنید!

پس برای برگزاری این جشن ها و دورهمی های شاد، نیازمند چیدن دکوری مناسب جشن، فضایی دوستانه و دلنشین هستند. طراحان و هنرمندان کارآفرین، تم هایی را ساخته و اجرا کردند تا خالق شب های شاد مردم کشور خود شوند.

برای تم تولد بزرگسالان و جشن های شادی، بنا بر آن مناسبت، تم ها را خریداری کرده و در فضای منزل یا باغ چیده تا شبی بی­نظیر کنار عزیزان خود گذراند. مهم ترین قسمت جشن و مهمانی، عکس برداری و فیلم برداری از تمامی لحظات جشن و ثبت بهترین خاطرات است.


تم بزرگسالان

v تنوع تم بزرگسالان

تنوع تم تولد بزرگسالان، با توجه به ترکیب طرح ها و رنگ هایی که دارند، بسیار زیاد است و انتخاب را برای خریدار سخت می­کند. در زیر چندی از تم تولد بزرگسالان را معرفی خواهیم کرد :

تم تولد کراوات

تم تولد سیبیل

تم تولد استقلال

تم تولد پرسپولیس

تم تولد کراس

تم تولد اسب تک شاخ

تم تولد تاج

تم تولد بالرین

تم تولد خالدار

تم تولد زیگ زاگ

تم تولد پاریس

تم تولد رنگین کمان

تم بزرگسالان علاوه­بر تولد آن ها، برای دیگر مناسبت ها مانند سربازی و فارغ التحصیلی و نامزدی نیز موجود هستند.

تم تولد دخترانه

دختر کوچولو ها و فرشته های مهربان زمینی، تم تولد مخصوص به خود را دارند. این فرشته های کوچولو با لباس های پرنسسی خود، هرسال انتظار می­کشند تا در مهم ترین شب زندگی خود با لباس های دامن پفی، میان جمع مثل پری ای در قصه ها وارد شوند، و جمع رنگی و پر شور تولدشان را از عشق و شادی سرشار کنند.

تم تولد دخترانه مدل های مختلفی دارد که دختر کوچولوها با توجه به شخصیت انیمیشنی و فانتزی که دوست دارند، آن را انتخاب می­کنند.

v تم تولد دخترانه تاج

هر شخصی با هر جنسیت و سنی، آرزو دارد ملکه یا پادشاه، شاهزاده یا پرنسس باشد. تمی وجود دارد که مناسب خردسالان و بزرگسالان است و آن ها را به آرزوی خود می­رساند. تم تولد تاج، تمی است که این آرزو را برآورده می­کند. تم تولد تاج، برای دختران نیز در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارد.

تم تولد دخترانه تاج، دختران را به پرنسس جشن تولد تبدیل می­کند که بتوانند آن شب در جمع حکومت کنند و شاد باشند. تم تولد دخترانه تاج، در سه رنگ سفید، مشکی و صورتی وجود دارد تا بسته به سلیقه دخترک و فضایی که قرار است تزئین شود، انتخاب شود و دکور آن چیده شود.

w تم تاج شامل :

کلاه

تاج

عینک

رد پا

فلش راهنما

بشقاب

لیوان

چنگال

ظرف پاپ کورن

کارد کیک

چاقو

نی

شمع

ریسه

بادکنک

دستمال

سفره­ی رومیزی

کارت دعوت

استند تاج

و ... است که انتخاب محصول و تعداد آن برعهده­ی خریدار است.


تاج پرنسس

فروشگاه تم تولد

فروشگاه هایی که بادکنک، کلاه، مواد کیک و شمع می­فروختند، امروزه پیشرفت کرده­اند و تم های تولد مدرن و زیبایی را می­فروشند که میزبان در شب تولد به بهترین نحو ممکن بتواند از مهمان های خود پذیرایی کند و بعد از رفتن مهمان­های خود، هیچ وسیله ای برای شست­ و شو و تمیز کاری، وجود نداشته باشد.

خانم ها همیشه بعد از مهمانی به دلیل خستگی زیاد، از این­که مجبور هستند خانه را جارو کنند و ظرف های مهمانی را بشویند، گلایه­مند هستند و آرزو می­کنند کاش یک چوب جادویی داشتند تا خانه مثل اولش تمیز و مرتب شود و ظرف ها سر جای خود قرار گیرند. پس از آشنایی و استفاده از تم تولد، دیگر این نگرانی ها وجود ندارد.

برای اینکه در مورد تم تولد اطلاعات بیشتر بدست بیارید این مطلب رو مطالعه کنید.

دردسرهای خرید تم تولد

تم تولد های جدید، پک کاملی هستند که تمام ظروف را به صورت کاغذی و با شیک ترین طرح ارائه داده­اند و دیگر نیازی به استفاده از لوازم منزل یا خرید چند طرح مختلف برای تم نیست. پس یکی دیگر از مزیت های استفاده از تم تولد، کامل بودن و یک دست بودن لوازم تولد است که جلوه­ی زیبایی را به دکور تولد می­دهد و عکس هایی که گرفته می­شوند، خاص و جذاب خواهند بود.

اغلب فروشگاه های لوازم و تم تولد، علاوه­بر لوازم تزئینی، مواد و وسایل کیک پزی را دارا هستند.

v فروشگاه تم تولد لبخند

فروشگاه تم تولد لبخند یک فروشگاه برای ایرانیانی است که قصد دارند عزیز خود را شاد کنند و تصاویر خاطره انگیزی از آن لحظات ثبت کنند. این فروشگاه، به دلیل معتبر بودن و تنوع طرح های زیبای فانتزی خود، علاوه­بر فروش حضوری، به صورت آنلاین و غیر حضوری نیز محصولات خود را می­فروشد و به مردم شبی خاطره انگیز هدیه می­دهد.

فروشگاه تم تولد لبخند، یک سایت قانونی و مدرن طراحی کرده است که هر شخص بتواند با فشردن یک کلیک ساده که محصول مورد نظر آن را شامل می­شود، خریداری کند. این فروشگاه با بیش از 70 مدل تم تولد که شامل تم تولد بزرگسالان، تم دخترانه، پسرانه، نوزادی و تمامی جشن ها می­باشد، با راهنمایی کردن مشتریان خود و دسته بندی کردن محصولات سایت، محصولات را در سایت نمایش می­دهد؛ تا مشتریان به راحتی بتوانند لوازم تولد و تم تولد را خریداری کرده و در کمترین زمان ممکن، بسته­ی پستی خود را درب منزل تحویل گیرند.


دکور تولد


منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار