اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۵۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از تکمیل تخت‌های ICU بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان خبر داد.

دکتر شکراله سلمان‌زاده با اشاره به ادامه افزایش موارد بیماری در جنوب غرب خوزستان، اظهار کرد: در حال حاضر میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ۳۰ درصد است که اگر وضعیت به این روال ادامه داشته باشد، وضعیت انتشار بیماری بسیار بدتر می‌شود. رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید به ۸۵ درصد برسد تا بیماری کنترل شود.

وی تصریح کرد: بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان ۱۶۰ تخت بستری دارد که چهار تخت از این تعداد، ICU هستند. از چند روز پیش ظرفیت تخت‌های ICU این بیمارستان تکمیل شده و در حال حاضر ۹۰ درصد تخت‌های عادی این بیمارستان نیز پر است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: فعلا مشکلی برای بستری بیماران کرونا نداریم و در صورت نیاز از ظرفیت بیمارستان‌های دیگر هم استفاده می‌کنیم. در صورت نیاز، برای پذیرش بیماران بدحال مبتلا به کرونا از ظرفیت بیمارستان نفت آبادان نیز استفاده می‌شود؛ البته اکنون نیز تعدادی بیمار در تخت‌های عادی این بیمارستان بستری هستند.

سلمان‌زاده بیان کرد: اگر روند بیماری اینگونه پیش برود در آینده دو بخش از بیمارستان نفت آبادان را به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص خواهیم داد.

وی افزود: در بسیاری از موارد شاهد درگیری خانوادگی با بیماری هستیم؛ بیشترین عامل افزایش موارد بیماری نیز دورهمی‌ها و مجالس و مراسم خانگی است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار