اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
مسئول اداره رفاه دانشجویی دانشگاه چمران اهواز خبر داد
مسئول اداره رفاه دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به آغاز ثبت‌نام وام دانشجویی، گفت: امسال در آیین‌نامه اعطای وام دانشجویی تغییرات اساسی صورت گرفته است؛ از جمله مبالغ وام‌های دانشجویی نسبت به سال‌های گذشته حدود دو تا سه برابر شده است.
حسن شهبازی با اشاره به آغاز ثبت‌نام دانشجویان برای وام دانشجویی، اظهار کرد: امسال در آیین‌نامه اعطای وام دانشجویی تغییرات اساسی صورت گرفته است؛ در سال‌های گذشته حدود ۲۴ نوع وام دانشجویی وجود داشت که امسال در چهار وام ادغام شده‌اند. همچنین مبالغ وام‌های دانشجویی نسبت به سال‌های گذشته حدود دو تا سه برابر شده است. مبلغ وام‌های سال‌های گذشته حدود ۴۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان بود اما اکنون این مبلغ به یک میلیون و ۵۰۰ تا ۲ میلیون تومان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: همچنین شرایط اعطای وام آسان‌تر شده است و وام‌های ضروری نیز افزایش قابل توجهی داشته‌اند. پیش از این ضامن حتما باید کارمند رسمی و پیمانی دولت بود اما اکنون کارمندان قراردادی نیز می‌توانند ضامن وام شوند. همه این تغییرات به این منظور صورت گرفته تا وام راحت‌تر در اختیار دانشجو قرار گیرد.

مسئول اداره رفاه دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: دانشجویان متقاضی باید در بازه زمانی مشخص نسبت به تشکیل پرونده و ثبت درخواست وام در پورتال دانشجویی صندوق رفاه به نشانی bp.swf.ir اقدام کنند.

شهبازی در خصوص نحوه ارسال مدارک مورد نیاز، بیان کرد: دانشجویان باید مدارک لازم را به اداره رفاه دانشجویی دانشگاه با پست پیشتاز به آدرس اهواز - بلوار گلستان - دانشگاه شهید چمران اهواز - معاونت دانشجویی اداره رفاه دانشجویی به کد پستی ۶۱۳۵۷۸۳۱۵۱ ارسال کنند.

وی در خصوص زمان ثبت‌نام دانشجویان متقاضی وام گفت: ثبت‌نام وام از شنبه هفته جاری، ۱۷ آبان آغاز شده است و تا یکم آذر ادامه دارد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار