اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
امام جمعه شوشتر:
امام جمعه شوشتر گفت: تصمیمات ستاد مقابله با کرونا و مجموعه بهداشت و درمان به عنوان فرماندهان مبارزه با این ویروس منحوس، همانطور که رهبری عزیز بارها تاکید کرده‌اند، ضروری است
آیت‌الله شکرالله سلیمانی در گفت‌وگو با شوشان اظهار کرد: در وضعیت کنونی اولویت، مبارزه با این ویروس منحوس و کاهش آمار مبتلایان و مرگ و میر است، اما باید جنبه‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه هم مدنظر تصمیم‌گیران قرار گیرد.


وی بیان داشت: به سبب مبارزه و مقابله با کرونا، مسائل فرهنگی و اجتماعی پدید می‌آید که نیاز است علاوه بر سلامت جسم، به سلامت روح هم توجه داشته باشیم تا جامعه از این حیث آسیبی نبیند.

وی ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت کارهای فرهنگی ابراز داشت: کارهای فرهنگی به نوعی غذای روح محسوب می‌شوند و همانطور که جسم در صورت عدم تامین خوراک‌اش آسیب می‌بیند، روح و روان نیز به همان ترتیب دچار مشکلاتی خواهد شد.

وی همچنین بر تبعیت کامل از فرمایشات رهبری تاکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری اجرای کامل دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا را بارها فرموده‌اند و بر آن تاکید دارند. بنابراین همه ما وظیفه داریم در این بحران در کنارهم بوده و فرامین را همانطور که رهبری عزیز فرموده‌اند، اجرا کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار