اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان گفت: تنها دانشجویان مقطع کارشناسی ارشدی که قرار است از پایان نامه خود دفاع کنند و پایان‌نامه آن‌ها عملی است و نیاز به استفاده از آزمایشگاه دارد، می‌توانند از امکانات خوابگاه استفاده کنند.
سامان معتقد اظهار کرد: وضعیت شهرستان اکنون نارنجی است و پرسنل دانشگاه به صورت ۵۰ درصدی حضور پیدا می‌کنند. همچنین بر اساس مصوبه دانشگاه، خوابگاه باز است اما تنها دانشجویان مقطع کارشناسی ارشدی که قرار است از پایان‌نامه خود دفاع کنند و پایان‌نامه آن‌ها عملی است و نیاز به استفاده از آزمایشگاه دارد، می‌توانند از امکانات خوابگاه استفاده کنند.

وی افزود: در هر اتاق یک نفر و یک اتاق در میان دانشجویان اسکان داده شده‌اند و فاصله اجتماعی کاملا حفظ شده است. وزارت علوم به ما ابلاغ کرده که باید از ۵۰ درصد خوابگاه استفاده کنیم ولی ما در هر اتاق چهار و هشت نفره تنها یک نفر اسکان دادیم. درحالی‌که می‌توانستیم در هر اتاق بیش از یک نفر اسکان دهیم.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان، با اشاره به نحوه فعالیت سلف سرویس دانشگاه، بیان کرد: فعالیت سلف و سالن‌های غذاخوری دانشجویی تعطیل است اما غذا به صورت بسته‌بندی در اختیار دانشجویان ساکن در خوابگاه قرار می‌گیرد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار