اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
استاندار خوزستان گفت: هر چند شرایط بیماری در استان خوزستان فعلا مناسب است اما در ۱۰ تا ۱۵ روز آینده وارد زمستان می‌شویم و کاهش دما و بسته شدن درب و پنجره‌ها ممکن است موجب کاهش تهویه هوا شود که این مساله به شیوع و گسترش بیماری کمک می‌کند.
غلامرضا شریعتی در حاشیه نشست ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (۱۵ آذرماه) برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت بیماری در خوزستان رو به بهبود است و در حال حاضر در استان، شهر قرمز نداریم؛ ۱۰ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی و ۱۷ شهر نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

وی افزود: تعداد مبتلایان، بستری و مرگ و میر رو به کاهش است؛ هر چند شرایط بیماری در استان خوزستان فعلا مناسب است اما در ۱۰ تا ۱۵ روز آینده وارد زمستان می‌شویم و کاهش دما و بسته شدن درب و پنجره‌ها ممکن است موجب کاهش تهویه هوا شود که این مساله به شیوع و گسترش بیماری کمک می‌کند.

استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم ادامه استفاده از وسایل خودمراقبتی، گفت: تا حد امکان باید شرایط تهویه در منزل و محل کار فراهم و برای حفظ وضعیت رو به کاهش بیماری تلاش شود که این امر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط آحاد مردم محقق می‌شود.

شریعتی گفت: همه در کنار هم باید برای کنترل بیماری بسیج شویم و این کار را ادامه می‌دهیم.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار