اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵
روابط عمومی استانداری خوزستان در خصوص شایبه انتصابات اخیر در خوزستان مطلبی را منتشر کرد.
به گزارش شوشان به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، پیرو برخی از اظهار نظرهای مطرح شده پیرامون انتصابات اخیر در استان خوزستان  به اطلاع می‌رساند هیچ انتصابی در روزهای اخیر شتابزده و یا خارج از قانون و عرف اداری نبوده است.

بر اساس این گزارش ،تغییرات به وجود آمده به اقتضای شرایط نبود تصدی برخی پست‌های اداری یا جابه‌جایی‌ها بدین شکل بوده که بخشدار مرکزی شهرستان کارون ۱۰ روز پیش به عنوان فرماندار جدید شهرستان رامهرمز منصوب شد که بلافاصله برای تصدی این پست خالی بخشدار سلطان آباد جایگزین وی شد و فرد دیگری برای تصدی بخشداری سلطان آباد معرفی گردید.

همچنین پس از قطعی شدن پست مدیرکلی یعقوب شلیش پور در اداره کل امور اجتماعی استانداری خوزستان، پست معاونت این اداره کل که قبلا در اختیار وی بود در تاریخ ۲۴ بهمن به حسین کیانی واگذار شد.

 بر اساس این گزارش، همچنین مدیرکل اداری و مالی استانداری خوزستان چند بار از مقام خود استعفا داده بود که به پیشنهاد معاونت منابع انسانی استانداری آرش قنبری که درگذشته فرماندار رامهرمز بوده و از بدنه اداره کل اداری و مالی استانداری بود، در این پست منصوب شده است.

بنابراین هیچگونه حکم شتابزده‌ای توسط استانداری خوزستان صادر نشده و مجرای طبیعی امور طی شده و تقارن آن با ایام پایانی کار استاندار موجب ایجاد سوءتفاهم و ابزار نگرانی برخی شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار