اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱
استاندار خوزستان در نخستین روز کاری پس از اخذ رای اعتماد از هیات دولت، با چند تن از مسئولان کشوری در خصوص مسائل مختلف استان دیدار و گفتگو کرد.
قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان امروز دوشنبه، ۲۷ بهمن ماه با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور دیدار و گفتگو کرد.

در جریان این دیدار مسائل عمده استان در حوزه های عمرانی و زیرساختی همچون پروژه های آب و فاضلاب، جمع آوری آبهای سطحی، آخرین وضعیت اجرایی فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری و … مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین در این نشست استاندار خوزستان ضمن طرح موضوع تخصیص بخشی از درآمد صادرات نفت به خوزستان در بودجه ۱۴۰۰ کشور جهت رفع مشکلات زیرساختی و توسعه استان، خواستار توجه ویژه دولت به استان خوزستان شد.

معاون اول رئیس جمهور نیز در این نشست با اشاره به اقدامات دولت در خوزستان، یادآور شد: خوزستان به دلیل انباشت مشکلات مختلف در دهه‌های گذشته و تغییرات اقلیمی، دچار انواع ابربحران‌ها بوده که کاهش این مشکلات نیاز به عزم ملی و مشارکت همه قوای کشور و نظام دارد.

جهانگیری در پایان این نشست برای پیگیری مشکلات استان و پیشبرد پروژه‌های ملی در این استان، قول مساعد و پیگیری داد.

استاندار خوزستان امروز همچنین با عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار استاندار خوزستان با تاکید بر اولویت مدیریت شیوع کرونا در استان، خواستار هماهنگی و تشریک مساعی دستگاه‌های مختلف و اقشار مختلف مردم خوزستان برای عبور از شرایط قرمز شد.

سلیمانی دشتکی همچنین بر اهمیت هم‌افزایی با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، نماینده محترم ولی فقیه در خوزستان و ائمه جمعه شهرستان ها، به کارگیری و مشارکت اقوام و نخبگان در ارتقای امنیت، عمران و توسعه استان و ایجاد بستر و شرایط برای برگزاری شایسته انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همراه با مشارکت باشکوه مردم تاکید کرد.

استاندار خوزستان در پایان توضیحاتی در خصوص مذاکره با وزیر نفت برای ساماندهی حاشیه نشینی و تخصیص اعتبار حدود ۵۰۰ میلیارد تومان برای جمع آوری آبهای سطحی از طریق وزارت نیرو و تامین اعتبار از منابع مختلف برای طرح های فاضلاب و جمع آوری آبهای سطحی ارایه کرد.

قاسم سلیمانی دشتکی در ادامه دیدارهای خود با مسوولان کشوری در نخستین روز پس از انتصاب در مسئولیت جدید همراه با جمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مشکلات عمده استان و راهکارهای کمک به حل و کاهش این مشکلات مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار خوزستان در این نشست بر هم‌افزایی و همفکری با مقامات کشوری در راستای پیشرفت و توسعه خوزستان تاکید کرد.

استاندار خوزستان امروز همچنین با جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور دیدار و گفتگو کرد و در جریان این دیدار، شرایط استان در حوزه های سیاسی و اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

دستور کار این نشست در خصوص هماهنگی جهت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا و بررسی وضعیت سیاسی اجتماعی استان بود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار