شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت :
حسن وجود استاندار بومی در این بود، که خود واقف به همه ی زشتی و زیبایی کار سیاست و اجرایی در استان بود و در نتیجه به ظرفیت ها، درستی و نادرستی افراد، گروه ها و توان مدیران اجرایی-سیاسی اشراف کاملی داشت، اما متاسفانه تجربه نشان داده که اغلب هر استاندار غیر بومی که در خوزستان سرکار می آمد، افرادی فرصت طلب و سائس او را دوره می کردند و لیست سیاهی از  افراد و یا گروه های رقیب با خود به او عرضه می داشتند و او را از نزدیکی با آن اشخاص و جمعیت ها برحذر می کردند و چنان استاندار غیر بومی را می ترسانند که گویی این قسم مردمان از جانب اجانب در این ملک ساکن شدند.

به هرحال نگارنده، بدلیل تجربه های پیشین مطالب فهرست شده ی زیر را جهت مشورت بالخیر به جناب آقای سلیمانی دشتکی ارائه می نمایم.

۱- هرگز  مرعوب افراد و جمعیت هایی نشوید که همواره خود را تهدید نشان می دهند، تا از شما امتیاز بگیرند و یا شما را وادار به اطاعت از خود کنند، آری، همان کسانی که از لحظه ی بدو ورود شما از طریق پروپاگاندای تبلیغاتی-سیاسی و رسانه ای، به بهانه اعتراض به انتقال آب برعلیه ی شما در فضای مجازی، دست به افشاگری زدند.

2- بدون ذهنیت و وام گرایی از دیگران، خود به شخصه در کمال خونسردی و ارامش با یک راست آزمایی پلکانی بدون دریافت لیست های سیاه از این و آن، همه ی افراد و جریانات را مورد ارزیابی قرار بدهید چون هدف این افراد سائس مفتش صفت، رانتخواری و نواله خوری است.

3- واقعیت امر این است که هیچ استانداری با ادبیات ملتمسانه ی جانم عزیزم و یا تبخترانه ی رضاخانی در خوزستان تا کنون نتوانسته که ماموریت خود را بدرستی انجام دهد با یک سرکشی اجمالی از شهرهای استان که در اغلب آنها تجاوز به حریم شهری و خدماتی دیده می شود،[انباست انبوه نخاله و زباله در ورودی و خروجی و درون شهرها و کاسبی در بلوارها] خود به درستی این مطلب پی خواهید برد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار