اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷
شوشان - نوید قائدی:

جناب آقای استاندار به استحضار می رساند از چالش های اساسی استان خوزستان طی سال های اخیر تنزل جایگاه های مدیریت است، این ضعف به مراتب مخرب تر از گماردن مدیران ضعیف بوده است، به طور مثال وقتی هیبت صندلی یک فرماندار فروریخت،چگونه می توان انتظار داشت که مدیران شهرستان و حتی کارشناسان بخش ها از آن حرف شنوی داشته باشند.

لازم است حضرتعالی در کمترین زمان ممکن آب رفته را به جوی بازگردانید،زیرا فرصت کافی ندارید،زمان انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراها در پیش است و در این دوران حساس تغییر دولت، شما با دو رویکرد مواجهید، یا با همین روال به پیش خواهید رفت و فقط اوضاع را کنترل می کنید تا عمر دولت به پایان برسد، یا خیر انگیزه دارید که واقعا اوضاع را بهبود و شرایط را مهیای تغییر نمایید، اگر واقعا چنین انگیزه دارید، چاره ای جز خانه تکانی اساسی ندارید،این رویه باید از استانداری خوزستان بعد سطوح دیگر مدیریتی انجام شود.

جناب استاندار رسیدن به یک ساختار اجرایی کارآمد و هماهنگ و خلاق باید در کمترین زمان ممکن اتفاق افتد،برای این مهم نیاز است سوابق و کارآیی مدیران فعلی را بدون واسطه بررسی نمایید و جهت راستی آزمایی این بررسی ها با مدیران منصوب جلسات هماهنگ و منسجم برقرار نمایید و بر اساس تجربیات خود آن ها طبق اظهارات و برنامه ها و گفتمانشان عیارسنجی نمایید و به یقین واقعی بررسی بررسید که کارایی لازم را دارند یا خیر؟یا می توانند با اهداف و برنامه های شما هماهنگ باشند؟ تا از خطاها و سفارش ها و خدایی ناکرده فشارهای جانبی در امان بمانید.

مجدد تاکید می شود این استان به دلایل چندی دچار بحران جدی مدیریت و دخالت های جانبی عدیده است که شاید در هیچ استانی مشابه آن برقرار نباشد، اگر از همین روزهای ابتدایی سفت و محکم و مدبرانه عمل نکنید، هر چقدر زمان به پیش رود تغییر و اصلاح سخت تر خواهد شد و زمان تلف می شود، فراموش نکنید افکار عمومی از شما انتظار تغییر و تحول دارد،مانند عزل مشاوران که حرکت سازنده ای بود.

برای شروع بهتر است از جایگاه های حساس و ستادی و مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی و نظارتی شروع کنید تا حداقل چهارچوب های اساسی استان ریل گذاری شود.

انشاا.. که در انجام اصلاحات و پیشبرد امور مصمم باشید، در نهایت پیشنهاد می شود از وجود چهره های خوش نام و مردمی و صالح و کاردان که واقعا مصالح مردم و استان را مد نظر قرار دارند(مانند جناب مقتدایی) بهره ببرید تا شاید امور سریعتر به پیش روند، زیرا شناخت دقیق شما از استان در تصمیم گیری های اساسی به شما کمک وافری خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار