اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
شهردار آبادان در خصوص وضعیت زیرسازی و عمرانی برخی مناطق این شهر که دارای مشکلات آسفالت خیابان‌ها هستند، توضیحاتی ارائه داد.

توضیح شهردار آبادان درباره شرایط عمرانی برخی مناطق شهر


محمودرضا شیرازی در خصوص وضعیت منطقه فاز ۲ امیرآباد آبادان، اظهار کرد: این منطقه جزو مناطقی است که اداره مسکن و شهرسازی وقت، زمین‌هایی را در قالب تعاونی به مردم واگذار کرد. قطعا زیرساخت و زیرسازی چنین مناطقی با راه و شهرسازی است اما متاسفانه در ۱۰ سال اخیر راه و شهرسازی خود را کنار کشیده است و انجام زیرسازی و آسفالت چنین محلاتی بر دوش شهرداری افتاده و هزینه مضاعفی به شهرداری آبادان تحمیل شده است.

وی افزود: با این وجود اکیپ‌های زیرسازی و آسفالت شهرداری آبادان در فاز ۲ این منطقه فعال هستند. این منطقه ۷۰ خیابان دارد که با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان باید کار زیرسازی و آسفالت آن انجام شود. در این راستا دو سه مناقصه داشتیم اما با توجه به اطلاع پیمانکاران از وضعیت مالی شهرداری، هیچ شرکت‌کننده‌ای در مناقصه نداشتیم.

شهردار آبادان بیان کرد: بنابراین زیرسازی و آسفالت این منطقه با توان شهرداری آغاز شده و از دو ماه اخیر تاکنون ۳۰ خیابان زیرسازی و ۱۰ خیابان آسفالت شده‌اند.

شیرازی در خصوص مطرح کردن این موضوع که خیابان‌هایی که مسئولان یا اعضای شورا در آن ساکن هستند آسفالت شده‌اند، بیان کرد: چنین چیزی را تکذیب می‌کنم. ما زیرسازی و آسفالت را از بلوار اصلی آغاز کردیم که بر حسب اتفاق منزل یکی از مسئولان در این قسمت بوده است اما بر اساس طرح، چاره‌ای جز آغاز کار از این نقطه نداشتیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم زیرسازی و آسفالت این منطقه تا اواخر خردادماه سال ۱۴۰۰ به پایان برسد.

شهردار آبادان گفت: مناطق دیگری از جمله علوانیه، ذوالفقاری، فاز ۴، کوی ملت، کوی نیرو و لاله‌ها نیز چنین وضعیتی دارند بنابراین مجبور هستیم چند روز در منطقه فاز ۲ امیرآباد کار کنیم و چند روز در این نقاط کار کنیم و زمانی که مردم می‌بینند کار در منطقه فاز ۲ امیرآباد متوققف شده، فکر می‌کنند ما بیکار نشسته‌ایم در حالی که اکیپ‌ها برای جلب رضایت مردم در همه محلات کار می‌کنند.

وی افزود: با توجه به بضاعت، زیرسازی و آسفالت دیگر محلات آبادان زمان بیشتری نیاز دارد.

شیرازی بیان کرد: مناطقی مانند لاله‌ها معروف به کوی فیه، محلات شرکتی، علوانیه و ذوالفقاری مشکل آب و فاضلاب دارند که کار در این مناطق توسط شرکت آبفا در حال انجام است.



منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار