اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز از جلوگیری از سفر ۱۳۰ مسافر مبتلا به کرونا در فرودگاه اهواز از آغاز نمونه‌گیری در فرودگاه تاکنون خبر داد.
امراله مردانی در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در شرق شهر اهواز اظهار کرد: در سه چهار روز اخیر، بار مراجعات به مراکز منتخب نمونه‌گیری روند افزایشی داشته در حالی که در هفته‌های گذشته شاهد کاهش مراجعات بودیم.

وی افزود: در این چند روز، بار مراجعات به مراکز نمونه‌گیری در شرق اهواز ۱۵ درصد افزایش داشته و این در حالی است که در دو سه هفته گذشته بار مراجعات کاهشی بوده است.

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز تصریح کرد: در حال حاضر پنج مرکز منتخب نمونه‌گیری در شرق اهواز و پنج مرکز نمونه‌گیری در فرودگاه، ترمینال، بیمارستان امام، بیمارستان امیرالمومنین(ع) و یک اتوبوس‌آمبولانس در خیابان نادری، فعال و در حال نمونه‌گیری از مراجعان هستند.

وی با اشاره به جلوگیری از سفر مسافران مثبت کرونا در فرودگاه اهواز گفت: از ۱۱ اسفندماه که نمونه‌گیری در فرودگاه اهواز آغاز شده، ۱۳۰ تست مثبت در فرودگاه داشتیم که از سفر این مسافران جلوگیری شده است. روند تست‌گیری در فرودگاه ادامه دارد و مسافران می‌توانند پیش از سفر علاوه بر فرودگاه، به منظور انجام تست به مراکز منتخب نمونه‌گیری در شرق و غرب اهواز مراجعه کنند.


منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار