شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت: ثبت نام ۱۳ هزار و ۵۷۰ نفر برای انتخابات ششمین دوره شوراهای روستایی در استان خوزستان نهایی شده است.
رضا نجاتی اظهار داشت: از میان داوطلبانی که ثبت نام آنها نهایی شده، ۵۷۶ نفر بانوان هستند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان افزود: ۷۰۰ نفر از داوطلبان انتخابات این دوره شوراهای روستاها وارد سامانه ثبت نام شده‌اند اما نامنویسی آنها هنوز نهایی نشده است که با توجه به ازدحام داوطلبان برای ثبت نام، زمان تایید این افراد تا ساعت ۱۶ امروز تمدید شده است.

به گفته وی، این دوره از انتخابات در ۲ هزار و ۳۰۰ روستای خوزستان برگزار می‌شود.

نجاتی اضافه کرد: نامنویسی در این دوره از انتخابات شورای روستاها همچون انتخابات شورای شهرها، از طریق گوشی تلفن همراه، کامپیوتر شخصی، دفاتر پیشخوان و بخشداری‌ها انجام شد.

رییس ستاد انتخابات خوزستان همچنین گفت: کار تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات ششمین دوره شورای شهر در خوزستان در هیات‌های اجرایی به پایان رسیده و بررسی صلاحیت‌ها در هیات‌های نظارت آغاز شده است.

بر اساس این گزارش، ثبت نام داوطلبان شورای روستایی همزمان با سراسر کشور از ۱۶ تا ۲۲ فروردین انجام شد. همچنین داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای شهر از ۲ تا ۲۶ اسفند نامنویسی کرده بودند.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

چهار هزار و ۳۵۷ نفر در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر در خوزستان ثبت نام کردند.

پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار شده بود.

۱۶ هزار و ۹۱۳ نفر در خوزستان برای انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا در خوزستان داوطلب شده بودند، که چهار هزار و ۵۵ نفر برای انتخابات شورای شهر و ۱۲ هزار و ۸۵۸ نفر نیز برای شورای روستاها ثبت نام کرده بودند.

منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار