اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۸
شهرستان اهواز آماده برگزاري اين عيد بزرگ مسلمين مي‌باشد و برنامه‌هاي متنوعي به ويژه براي اجرا در مناطق حاشيه‌اي شهرستان اهواز تدارك ديده شده است كه با استفاده از ظرفيت‌هاي موجود شهرستان اهواز به اجرا در مي‌آيد.
فرماندار اهواز گفت: همزمان با فرارسيدن دهه ولايت وامامت بيش از يك هزار برنامه در سطح شهرستان اهواز اجرا مي‌شود.

به گزارش شوشان، عبدالعزيز فدعمي در جلسه ستاد غدير عنوان كرد: همچون سال‌هاي گذشته مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان اهواز، نهادهاي مردمي و ارادتمندان ولايت جهت برگزاري هرچه باشكوه‌تر دهه ولايت برنامه‌ريزي نموده و عشق و علاقه شيعيان به ولايت و مولي الموحدين حضرت علي (ع) را به نمايش در مي‌آورند .

فرماندار اهواز افزود: شهرستان اهواز آماده برگزاري اين عيد بزرگ مسلمين مي‌باشد و برنامه‌هاي متنوعي به ويژه براي اجرا در مناطق حاشيه‌اي شهرستان اهواز تدارك ديده شده است كه با استفاده از ظرفيت‌هاي موجود شهرستان اهواز به اجرا در مي‌آيد.

فدعمي اظهار كرد: اين برنامه‌ها به مدت 10 روز از روز چهارشنبه عيد سعيد قربان كه به نام توحيد، ولايت و اطاعت نامگذاري شده است آغاز و تا روز جمعه سوم آبان‌ماه كه به نام ولايت و حكومت اسلامي نامگذاري شده است، ادامه مي‌يابد.

وي برگزاري مسابقات ورزشي با عنوان جام غدير، برگزاري نماز وحدت در آموزشگاه‌ها، آذين‌بندي سطح شهر و انجام تبليغات محيطي، برپايي جشنهاي وي‍‍‍‍ژه عيدغدير، برپايي ايستگاه‌هاي صلواتي، برگزاري شب شعر، نمايشگاه و برگزاري مسابقات فرهنگي، مذهبي و هنري، عيادت از جانبازان و بيماران و كمك به زندانيان نيازمند را از جمله برنامه‌هاي تدارك ديده شده جهت اين ايام عنوان نمود.

سيدموسي بلاديان، دبير ستاد بين‌المللي غدير خوزستان، نيز در اين جلسه با اشاره به بركات عيد سعيد غدير خم عنوان كرد: برنامه‌هاي دهه ولايت بايد تاثيرگذار و پرمحتوا باشد و زمينه‌اي براي آگاهي مردم نسبت به امر ولايت فراهم كند.

وي افزود: بايد تلاش شود سيره امام علي (ع) در تمام امور سرلوحه كار باشد تا شخصيت والاي آن حضرت الگوي جوانان قرار گيرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار