اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول مطرح کرد
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به اشغال ۹۵ درصدی تخت‌های ICU، گفت: هنوز تخت‌ها پر هستند و فشار بر کادر درمان ادامه دارد.

دکتر عبدالکریم فیروززاده در خصوص وضعیت بیمارستان گنجویان دزفول، اظهار کرد: فعلا وضعیت بیمارستان در حالت پایدار است یعنی میزان ورودی و خروجی بیمارستان تقریبا مساوی و روند افزایشی بستری مهار شده است.

وی با بیان اینکه همچنان میزان مراجعه و تعداد موارد بستری به بیمارستان بالا است، افزود: به طور مثال اگر در گذشته روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ نفر به بیمارستان مراجعه می‌کردند، اکنون ۵۰ تا ۱۵۰ نفر به بیمارستان مراجعه می‌کنند.

فیروززاده بیان کرد: هنوز میزان بستری‌ها کاهش نیافته‌ و روزانه حدود ۳۰ مورد مثبت قطعی در بیمارستان بستری می‌شوند. در حال حاضر ۹۵ درصد تخت‌های ICU و ۹۰ درصد تخت‌های عادی اختصاص داده شده به بیماران مبتلا به کرونا اشغال هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به طولانی شدن پیک سوم بیماری در خوزستان، گفت: هنوز تخت‌ها پر هستند، فشار بر کادر درمان ادامه دارد و نیروها خسته شده‌اند.

فیروززاده بیان کرد: با توجه به گذراندن تعطیلات عید فطر بعید نیست که ناگهان در دو سه روز آینده موارد بیماری در خوزستان افزایش یابد و هنوز خیال‌مان راحت نیست.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار