شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
شوشان - ابوالفضل بابادی شوراب:

کلاب هاوس بعنوان یک اپلیکیشین و رسانه صوتی، در جامعه نخبگانی ایران محبوبیت خاصی پیدا کرده که این محبوبیت ریشه در فراگیری بیماری کرونا در ایران و عدم امکان برگزاری جلسات پرتعداد برای گفتگو و تبادل نظر دارد.

البته هفته های مانده به انتخابات ۱۴۰۰ نیز در این محبوبیت نقش پررنگ و ویژه ای دارد.

همچنین برخی افرادی همچون مهدی نصیری، مسیح مهاجری و فرید مدرسی که منتسب به جریان اعتدال و علی لاریجانی می باشند و خود را اصولگرا معرفی می کنند و راهنما به سمت اصلاح طلبی می زنند، کلاب هاوس را قُرُق کرده تا در واقع با نظرسازی و بازیهای رسانه ای، جامعه و مردم را به سمت پیروزی علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ کانالیزه کنند.

البته ظاهرا در حرکتی هماهنگ و همسو با این جهت گیری رسانه ای، بخشی از فضای کلاب هاوس برعهده اصلاح طلبان قرار گرفته تا کاندیداهای شاخص اصولگرایی همچون آیت الله رییسی، سعید جلیلی، محسن رضایی و عزت الله ضرغامی را مورد هجمه و حمله رسانه ای قرار دهند.

جالب آنکه در چنین فضایی در هیچ اتاقی بحث اصلی افکار عمومی، یعنی پوششی بودن یا نبودن اسحاق جهانگیری برای علی لاریجانی مورد بحث قرار نگرفت، گویی فضای کلاب هاوس توسط اعتدال گرایان و اصلاح طلبان برای پیروزی علی لاریجانی کانالیزه شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار