شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
شوشان - سید امید شهیدی نیا :

امروزه با تحولات سریع در عرصه ارتباطات و فناوری های ارتباطی تلفیق نوینی از علم و هنر در حال شکل گیری است،یکی از نهادهایی که لزوم پیشگامی در این عرصه را به عهده دارد بخش روابط عمومی می باشد.

از سویی روابط عمومی و ارتباطات به مثابه بازوی فکری سازمان ها، نقش مهمی را در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه های کلان دارد و با اطلاع یابی و اطلاع رسانی از مجرای رسانه، ارتباط دو سویه سازمان ها را با افکار عمومی و مخاطبان خاص و عام برقرار می کند و تعالی
 می بخشد.

روابط عمومی و ارتباطات، ساز و کار مهم همدلی و همزبانی مردم و سازمان است و کارگزاران آن باید مردم داری و مردم مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و برای کسب تفاهم هوشمندانه و سختکوشانه تلاش کنند.

 نامگذاری روزی به نام ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه آیینه تمام نمای انتظارات مردم از سازمان ها عمل می کند؛ بیانگر اهمیت و نقش والای این حرفه در دنیای ارتباطات است که بعنوان یک سامانه مشورتی و یکی از عناصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمان، جایگاه ویژه ای دارد.

27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی؛ بهانه‌ای است تا بار دیگر یادآور شویم، نمادهای توسعه یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکار عمومی، مردم داری و احترام به حقوق انسان‌ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردم است که ماموریت انجام آن بر عهده روابط عمومی  است .

اینجانب، این مناسبت را به تمامی مدیران و کارشناسان مجموعه روابط عمومی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی علی الخصوص همکاران روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تبریک عرض می نمایم. 

امیدوارم همواره فعالیتهای این حوزه در جهت پیشبرد اهداف سازمانی؛کماکان با ارتباط موثر در انجام امور؛ نقش آفرین و اثربخش باشند. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار