شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان اخلاق محمدیان، در جلسه اضطراری بررسی وضعیت شبکه برق که امروز (۵ خردادماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرک‌های صنعتی متعدد هستند و تولیدات زیادی دارند اما مصرف برق آنچنانی ندارند. مجموع میزان برق مصرفی شهرک‌های صنعتی خوزستان حدود ۵۰۰ مگاوات تأمین شده که در حال حاضر۳۰۰ مگاوات مصرف می نمایند.
 
وی با اشاره به فعالیت بیش از ۲ هزار واحد صنعتی در شهرک‌های خوزستان گفت: توقف در تولید هر کدام از این واحدها، ضرر زیادی به آن‌ها وارد می‌کند.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: مقرر شده است تفاهم‌نامه‌هایی با واحدهای صنعتی منعقد شود تا بخشی از واحدهای صنعتی که حاضر هستند، تولید خود را خارج از پیک مصرف انجام دهند. واحدهایی که امکان تعطیل دارند نیز این کار را انجام دهند و از مشوق‌ها استفاده کنند.
 
وی افزود: انتظار می‌رود زمان قطعی برق شهرک‌های صنعتی از قبل اعلام شود. روز گذشته برق دو شهرک صنعتی در دزفول قطع شد و بسیاری از مواد اولیه و تولید واحدهای این شهرک‌ها دچار مشکل شد.
 
محمدیان بیان کرد: در صورت امکان، شهرک‌های صنعتی از محدودیت مصرف برق مستثنی شوند زیرا میزان تولید و اشتغال واحدهای شهرک‌های صنعتی بسیار زیاد است اما مصرف برق کمی دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار