اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از شروع به‌­كار مدیریت طرح‌های نگهداشت و افزایش تولید در این شرکت خبر داد و گفت: با تشکیل این ساختار، برای نخستین بار طرح‌های توسعه میادین نفت و گاز به صورت نظام‌­مند، هماهنگ و یكپارچه به اجرا درمی‌­آیند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز، مهندس احمد محمدی روز دوشنبه ۱۷ خردادماه ۱۴۰۰ در آیین معارفه قائم مقام مدیر طرح‌های نگهداشت و افزایش تولید این شرکت با اشاره به این‌که بعد از انقلاب حدود ۳۵ مخزن را در سطح شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب توسعه داده‌ایم اظهار داشت: شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب صرفاً یک شرکت تولیدی نیست و با توجه به داشتن دانش، تجربه و ساختارهای تخصصی، به عنوان یک شرکت E&P دولتی می‌تواند همانند شرکت­‌های برتر بین‌المللی، زنجیره کامل توسعه و تولید میادین نفت و گاز را سامان دهد.

وی افزود: با تشکیل این ساختار جدید، مدیریت هماهنگ و یكپارچه توسعه میادین در حوزه تحت الارض و سطح الارض توسط آن و با همكاری مدیریت‌ها/شركت‌ها و ادارات مرتبط دنبال خواهد شد.

مهندس محمدی گفت:‌ این ساختار جدید با کسب تجربه از طرح‌های EPC/EPD موسوم به طرح نگهداشت و افزایش تولید و با اخذ مجوز از وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران تشکیل شده و دارای ۵ معاونت است که هر یك، مسئولیت مدیریت توسعه میادین نفت و گاز در یکی از نواحی پنجگانه کارون،‌ مارون، آغاجاری،‌گچساران و مسجدسلیمان را عهده‌دار خواهند بود.

 وی در ادامه با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مهندس صادق فتح‌الهی که از ابتدای سال ۱۳۹۷ مجری طرح نگهداشت و افزایش تولید مناطق نفتخیز جنوب بوده‌اند، مهندس منصور نصاری‌پور را به عنوان قائم مقام مدیر طرح‌های نگهداشت و افزایش تولید معرفی کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار