شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: استقبال و حضور مردم پای صندوق‌های رای در این گرمای ۵۰ درجه خوزستان، مایه شگفتی و غرور است.
سید کریم حسینی در حاشیه حضور در پای صندوق رای در اهواز اظهار کرد: امروز شاهد حضور پررنگ، با شکوه و عزت‌مند مردم خوزستان پای صندوق‌های رای بودیم.

وی افزود: بر اساس اطلاعات و آمار رسیده، استقبال و حضور مردم پای صندوق‌های رای در این گرمای ۵۰ درجه خوزستان، مایه شگفتی و غرور است. خوزستان همیشه شگفتی‌ساز است اما در این مرحله از انتخابات صحنه‌هایی دیدیم که شاید در اولین ساعت‌های رای‌گیری که مجریان و متصدیان رای‌گیری آماده نبودند، مردم بیرون از شعب اخذ رای آمادگی کامل برای حضور پای صندوق‌ها داشتند.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: بر اساس تجارب انتخابات گذشته، پیش‌بینی می‌کردیم که در ساعت‌های ظهر شاهد خلوت شدن شعب باشیم اما نه تنها شعب خلوت نشده‌اند، بلکه حضور مردم در شعب اخذ رای بسیار با شکوه و مایه سربلندی اهواز و خوزستان است.

حسینی ادامه داد: حضور مردم خوزستان پای صندوق‌های رای، باعث سنگینی بار امانت بر دوش مسئولان و منتخبان آینده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها خواهد بود.

وی افزود: با توجه به شرایط مردم در خوزستان، مجریان انتخابات باید آمادگی بیشتری برای حضور مردم در ساعت‌های عصر و شب داشته باشند. امروز امید ما این است که شاهد لبیک‌گویی مردم به دعوت مقام معظم رهبری هستیم.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: جوانان دختر و پسر ایرانی حضوری پررنگ در این انتخابات داشته‌اند و پیش‌بینی می‌کنیم درصد بالایی از مشارکت توسط رای اولی‌ها باشد.

حسینی گفت: زبان به هیچ وجه گویای تشکر از مردم بابت حضور و استقبال آنان نیست. شرمنده مردم می‌شویم که در این آفتاب و گرمای ۵۰ درجه خوزستان به پای صندوق‌های رای آمده‌اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار