شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۴
شوشان: در دیدار سید عارف مهدی نیا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان با حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی که با هماهنگی حجت الاسلام سید روح اله حامدی صورت گرفت ، راهکارهای برگزاری هرچه با شکوهتر اولین کنگره بین المللی شعر خلیج فارس بررسی شد .

به گزارش شوشان ، در این دیدار سید عارف مهدی نیا گزارشی از سه دوره برگزاری همایش منطقه ای و سه دوره برگزاری کنگره ملی شعر خلیج فارس ارائه داد و گفت : انشاء الله در سال 93 این کنگره بصورت بین المللی و باشکوهتر از هر سال برگزار خواهد شد .

وی افزود : با تلاش هایی که صورت گرفت هزینه جوایز برگزیدگان داخلی اولین کنگره بین المللی شعرخلیج فارس از طریق شورای اسلامی شهر هندیجان و تعاونی لنجداران تهیه شد اما مشکل اصلی در برگزاری این کنگره ، هدایای مهمانان خارجی ، ایاب و ذهاب آنها و سایر هزینه های آن می باشد لذا انتظار داریم با پیگیری نماینده مردم هندیجان و نمایندگان استانهای خوزستان و بوشهر این مشکل نیز حل گردد .

در این دیدار حجت الاسلام موسوی نژاد گفت : انشاء الله سعی می کنیم با همراهی نمایندگان حوزه خلیج فارس پشتیبان این رویداد بزرگ فرهنگی باشیم . موسوی نژاد همچنین قول داد در صورت درخواست اختصاص بودجه برای کنگره بین المللی شعر خلیج فارس از طرف نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی ، از آن حمایت خواهد کرد .

در پایان بهروز فرج اللهی فرماندار هندیجان طی مکالمه ی تلفنی با حجت الاسلام موسوی نژاد بر لزوم همکاری و تعامل بیشتر نمایندگان استانهای خوزستان و بوشهر در خصوص برگزاری اولین کنگره بین المللی شعر خلیج فارس تأکید کرد .


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار