شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۳
شوشان/ آرش قلعه گلاب در روزنامه کارون نوشت : حسين الله‌کرم در گفت و گو با مجله‌ي آسمان گفته است: از اعتراضها به روحانی در فرودگاه حمایت کرده و می کنیم.

در ابتدا: اميدوار بوديم آقاي حسين الله كرم، رئيس شوراي هماهنگي حزب ا..، به طور صريح اشاره مي كردند از كدام روش اعتراضي حمايت مي كنند، اعتراض مدني يا اعتراض بدوي! ولي به ظاهر، اين طور مي‌نمايد كه آقاي الله كرم در گفت و گو با مجله ي آسمان، نخواسته اند به طور واضح و مشخص به شيوه‌ي اعتراض در فرودگاه، اشاره‌ي مستقيمي داشته باشند!

در ادامه: ولي از آن جايي كه ما نيز با ايشان هم عقيده ايم و اعتراض را حق مسلم هر فردي مي‌دانيم( نه فقط دوستان ايشان!)، جا دارد كه بابت به رسميت شناساندن خود حق اعتراض! از آقاي الله‌كرم بي نهايت سپاسگزاري كنيم! چرا كه معتقديم مهر تأييد ايشان به حق اعتراض( منظورمان مدني است!) خود مي تواند زمينه اي براي ايجاد اين حق، براي تمامي اقشار جامعه باشد و نه فقط افرادي خاص!

در ميانه: به نظر ما، حالا كه آقاي الله كرم اين حق را به رسميت شناخته اند( ويا پيش از اين شناخته بودند)، بهتر است كه ايشان دست به تبيين منشوري براي روش هاي اعتراض بزنند تا تكليف ما نيز مشخص شود! آخر سال هاست ما در انتظار اين هستيم ببينيم اعتراض به روش مدني چه شكلي است! و آيا پرتاب كفش و گوجه فرنگي به سمت ماشين رئيس جمهور هم! جزو روش هاي مدني تلقي مي شود يا نه؟!

در پايان: خوب مي دانيم براي اين روش اعتراض كه افرادي خاص در پيش گرفته اند، و آقاي الله كرم هم از ايشان پشتیباني مي كند! نمي توان پاياني متصور شد و يا بهتر است بگوييم تازه شروع شده است! ولي اصلا نمي دانيم كه براي تبيين دقيق روش بدوي و يا مدني بودن اين گروه هاي خاص! بايد از چه كسي سوال كنيم.

در تكمله: به نظر شما خوانندگان محترم اين سطور، آيا حسين الله كرم، حاضر است كه به طور مشخص و مبرهن! بين حق اعتراض مدني و حق اعتراض بدوي! تفاوتي اساسي قائل شده و حدود و ثغور اين تفاوت را خط كشي نمايد؟! و آيا ايشان پرتاب كفش و گوجه فرنگي به سمت ماشين رئيس جمهور( در فرودگاه) را مصداق رفتار مدني تلقي مي كنند و يا مصداق رفتار بدوي؟! به نظر ما كه رسيدن به جوابي قطعي از سوي ايشان در اين خصوص، خيلي سخت مي نمايد!


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار