شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۸

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان از کشف بیش از کشف 166 کیلوگرم انواع مواد مخدر جاسازی شده در لاستیک چره و باک بنزین دو خودرو در این شهرستان خبر داد.

احمدعلی خزائی اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده پازنان، به یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک شدند که پس از بازرسی از این خودرو، مقدار 17 کیلو و 300 گرم تریاک کشف و ضبط شد.

وی افزود: این مواد مخدر در داخل بطری‌های پلاستیکی آب معدنی و داخل باک بنزین خودروی مذکور جاسازی شده بود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان با بیان این که مواد مخدر مکشوفه و خودروی حامل مواد ضبط شد، ادامه داد: متهم به هویت ع.م بازداشت شد و پرونده برای تکمیل تحقیقات در دادسرای این شهرستان مفتوح است.

کشف 149 کیلوگرم حشیش در بهبهان

احمدعلی خزائی گفت: مأموران پاسگاه درونک این شهرستان، هنگام بازرسی از یک دستگاه خودروی کامیون هوو که توسط یک دستگاه خودروی کامیون ماک همراهی می شد، به سرنشینان مشکوک شدند و پس از بازرسی از خودروهای آنان، مقدار 149 کیلوگرم حشیش کشف و ضبط کردند .

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان از کشف 149 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: مأموران پاسگاه درونک این شهرستان، هنگام بازرسی از یک دستگاه خودروی کامیون هوو که توسط یک دستگاه خودروی کامیون ماک همراهی می شد، به سرنشینان مشکوک شدند و پس از بازرسی از خودروهای آنان، مقدار 149 کیلوگرم حشیش کشف و ضبط کردند.

خزائی افزود: این مواد مخدر در داخل لاستیک‌های خودروی کامیون از نوع ماک جاسازی شده بود.

وی ادامه داد: ضمن توقیف خودروهای مذکور، متهمان به هویت‌های ع.ع و س.خ بازداشت شدند و پرونده برای تکمیل تحقیقات در دادسرای این شهرستان مفتوح است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار