شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: ۱۳ نفر از عاملان نزاع طایفه‌ای در مناطق روستایی شهرستان آبادان دستگیر شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس سرهنگ حسین زلقی بیان کرد: در پی تماس با پلیس ۱۱۰ در خصوص وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی بین ۲ طایفه در مناطق حاشیه نشین آبادان، عوامل کلانتری ۱۸ ذوالفقاری به همراه ماموران پاسگاه پردیس به محل نزاع اعزام شدند.

وی افزود: ماموران عملیاتی یگان امداد به همراه عوامل تخصصی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری ماموران حاضر در صحنه ضمن هماهنگی قضایی، در مجموع ۱۳ نفر از عاملان اصلی نزاع را دستگیر و در بازرسی از منازل متهمان تعداد ۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز که در صحنه جرم به کارگیری شده، و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی به همراه چند قبضه سلاح سرد کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی آبادان گفت: در نزاع صورت گرفته چهار نفر از ۲ طرف درگیری با سلاح شکاری و سلاح سرد به صورت سطحی زخمی که پس از انتقال به بیمارستان مداوا شدند؛ از آنجا که مجروحان از عوامل نزاع بودند پس از درمان با دستور قضایی برای ادامه تحقیقات تکمیلی به کلانتری محل انتقال یافتند.

 سرهنگ زلقی با بیان اینکه متهمان پس از اعتراف به بزه انتسابی و تشکیل پرونده قضایی راهی زندان شدند ادامه داد: متهمان دلیل وقوع درگیری را اختلاف شخصی پیرامون زمین‌های کشاورزی بیان کردند.

وی گفت: انتظار می‌رود اینگونه مشکلات پیش از رسیدن به مرحله بحران، توسط بزرگان عشایر و دهیاران حل و فصل شود تا شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار