اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
در پی اهانت به ساحت مقدس علامه شیخ شوشتری رحمه الله علیه ، علی بهرامی کهیش رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر  پیامی صادر کردند .

متن پیام : 

پیش تر از این ها  به انان که این شهر عزیز کرده را با تمام آب و آبرویش نشانه رفته بودند گفتم به روشنی های چهل پیر که رسیدید باید کلاه از سر بیاندازید و وضو بگیرید...

حالا او که نقاب زده و قلاده اش به دست اجنبی هاست را بگویید دهان ببند و به توبه بکوش که  اعجاز شیخ انقدرهاست در درون ها و پیرامون ها که این عجزها و دست و پازدن ها  که معلوم مان نشد از سر چیست ؟! داغ مان نمیکند و به دریغ مان نمیکشاند.

این هم که مشت گره کرده ایم برای این بد زبانی ها ،  انان که عاقلند و عاشق میدانند بهانه ایست برای تعظبم هزار باره در برابر شیخی که چراغ راه مابوده و هست در این همه هیاهو !

با این همه که رفت ، دل ناگران این گرد و خاک ها نمی شویم که آینه ی زلال شیخ چون هزاران وارسته ی دیگر این دیار ، نه غبار فراموشی به خود میگیرد و نه مکدر از نفس باطل می شود و نه حتی به سنگ کینه  شکسته خواهد شد ...

شیخ ما به همان سالها که بود و به همین  بارگاه که هست و به آن خاندان خدایی خلاصه نمی شود که بر تارک هر کوی و برزن و خانه و دل نقش و نامش  پیوسته برجسته است و به وقت خاستن و نشستن ، رفتن و امدن ، نام نورانی اش ناخودآگاه برایمان تکرار می شود  و همین است که دل مان  همیشه ی خدا روشن است. که پناهی داریم در هر چه بی سرو سامانی ست  و راهی در تردیدها ؛  که او یقین ِ عجین شده با روان ماست . ما که صبح مان بی عطر دل انگیز یاد او به شب نمی رسد و شبمان بی مدد از نفس قدسی اش ،  روی صبح را نخواهد دید .

حالا هم شیخ ما و  مراد ما ، هر که را  چون این حرام لقمه ، خواهند بخشید ! که شیخ ، خود خود خود لطف مدام و مهر تمام بوده و هست هنوز ؛  اما ما که مردمیم و مریدان شیخ ، می دانیم که نمی توانیم بگذاریم و بگذریم و  خدا بخواهد با هر چه در دست و دل و زبان داریم در پی انتقام گام می زنیم ! 
ما را چه حال و حوصله ی عجیبی ست در این انجام و او هراسناک ِ تلخی سرانجام  ! 

و اما یا شیخ ! 

این شهر شهر سید و شیخ و شباب هاست 
نورانی از تعالی عالی جناب هاست
در فقه ودر حدیث مقام و مثل تویی
علامه ای که کرده به علمش عمل تویی ...


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار