اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۸۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
نوشتاری از حسن نسیمی؛
خواندم و شنیدم که برخی به پای استاندار جدید پیچیده اند که چرا دیدار با استاد؟.... و من هر چه فکر کردم دلیلی برای اینکه چرا دیدار با استاد نه؟ ، نیافتم.

شوشان - حسن نسیمی:

چند دلیل برای اینکه از دیدار استاندار با استاد باقری نرنجیم.

محبوبیت استاد باقری منتقد فسونگر خوزستانی در فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست، با اینکه طنز او گاهی به لودگی می انجامد، اما گاهی هم آنچنان به موقع و ظریف می کوبد که زهر طنازی تلخکان هنرمند را یادآور می شود تا جایی که برخی را خوش نمی آید و با دیده تحقیر و تردید می نگرندش. اینها را گفتم تا به دیدار اخیر او با استاندار ویژه و نوبرانه استان بپردازم.

استانداری که کم از سابقه و حشمت و دولت ندارد و قبلا اصطلاحا وزیر و وکیل بوده و سری در سرها داشته است و فرستاده اندش تا طرحی نو دراندازد و خوزستان را ابر استان کند.

خواندم و شنیدم که برخی به پای استاندار جدید پیچیده اند که چرا دیدار با استاد؟.... و من هر چه فکر کردم دلیلی برای اینکه چرا دیدار با استاد نه؟ ، نیافتم.

مگر علیرضا باقری متخلف بزرگی است و یا از ما نیست و یا حقوقی کمتر از بقیه دارد که نمی دانیم!.... احترام به یک شهروند دارای سندروم در تمام دنیا امری مرسوم و قابل ستایش است.

کافی بود این عکس توسط یکی از مسئولین عالی یکی از کشورهای غربی منتشر می شد تا سیل کامنت های اغواگرانه در تمجید فرهنگ غنی و بالای مسئولان آن کشور سرازیر شود.

علیرضا باقری نه به عنوان یک چهره شناخته شده مجازی بلکه به عنوان یک شهروند دارای معلولیت حق دارد استاندار خود را از نزدیک ببیند و با او عکسی هم به یادگار بگیرد و استاندار یک استان نیز استاندار تمام مردم است.

اینکه استاندار باید با فضلا و حکما و فرهیختگان و بزرگان و اندیشمندان و مفتخران بنشیند حرف حقی است اما دریغ کردن این حق برای دیگران هم جفای بزرگتری است. این مطلب را نگاشتم نه برای دفاع از استاد باقری.

که او را یک شهروند محترم میدانم نه او و حرفهایش را در فضای مجازي آنقدر جدی گرفته ام  و نه او را کوچک می پندارم که نبینم این حمایت و محبوبیتش را، بلکه قصدم مددی بود به استاندار جدید تا تیغ تیز انتقادات او را نهراساند از شجاعت دیدار.

بگذاریم امتحان کند طعم همه دغدغه مندان استان را از هر طیف و تا باشد دیدار با یاران خرد و کلان این دیار.

انشالله که دیدار بزرگان هم میسر می شود و میبینیم که همین حالا هم مرتبا ساعتها و ساعتها جلسات ارزشمندی با این عزیزان و بزرگواران و صاحب منصبان برپاست.

پس اجازه دهیم در آرامش هم سیاست های خود را دنبال کند و هم درب اتاقش به روی همه باز بماند. 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
comment
0
0
comment عجب...پس لطفا برای من شهروند اهواز هم به اندازه ۱دقیقه از این استاندار به اصطلاح ویژه وقت بگیر.منتظرم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار