اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
عضو شورای شهر اهواز در خصوص زمان بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه اهواز توضیحی ارائه داد.

احمد سراج اظهار کرد: از ابتدای آغاز به کار شورای ششم، هدف این شورا  برنامه‌محور بودن کارها بوده است تا بر اساس مشکلات و ظرفیت‌ها، برنامه‌ریزی و کارها اجرا شود.

وی افزود: نگاه شورای ششم این است که با شش سرفصل ایجاد نظم اداری و مالی در فرآیند ساختارهای مدیریت شهری، تشخیص اولویت‌های شهر با توجه به کمبود منابع، شفافیت و مبارزه با فساد، ثبات مدیریت و شایسته‌گزینی، ایجاد بستر سرمایه‌گذاری و درآمدهای پایدار شهرداری و تعامل با دستگاه‌ها برای حل مشکلات مردم کار پیش برود.

عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه شورای ششم در انتصابات شهرداری دخالت نخواهد کرد، گفت: به عنوان اعضای شورای شهر باید برای ارتقای سطح شهر با دستگاه‌ها تعامل داشته باشیم و دستگاه‌ها را بین مردم بیاوریم تا دغدغه‌های مردم برطرف شود.

سراج با تاکید بر لزوم فراهم شدن شرایط برای انجام کارهای ماندگار و پروژه‌های بزرگ در اهواز افزود: بهترین منبع برای ارائه خدمات بهتر و ایجاد اشتغال و درآمد پایدار در مدیریت شهری، ایجاد بستر سرمایه‌گذاری است. اهواز پروژه‌های زیادی نیاز دارد که هنوز آغاز نشده‌اند. پروژه‌هایی نیز آغاز شده‌اند که سال‌ها نیمه کاره مانده‌اند؛ نبود نظم اداری و مالی در ساختارهای مدیریت شهری عمده‌ترین مشکل پروژه‌های نیمه تمام است.

وی با اشاره به برخی پروژه‌های نیمه تمام اهواز بیان کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه شهید چمران باید در موعد زمانی خود به بهره‌برداری برسد؛ گفته شده بود که این پروژه در خردادماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد که این دوره زمانی منطبق بر قرارداد پروژه نبوده و عقبه کارشناسی ندارد.

عضو شورای شهر اهواز افزود: به دلیل نبود نظم اداری و مالی، در مقطعی اجرای این پروژه کند شده بود اما اکنون موانع برداشته شده است و در حال تزریق منابع جدید و تجهیز مجدد موارد نیاز  اجرای کار هستیم و دیگر کار متوقف نخواهد شد.

وی در پاسخ به پرسشی در مورد مدت زمان اجرای پروژه میدان دانشگاه شهید چمران گفت: زمان افتتاح پروژه را مجری پروژه یا شهردار اعلام می‌کند.

سراج با بیان اینکه اولویت اتمام پروژه‌های نیمه تمام است، افزود: منابع مالی ادامه اجرای مسیر دسترسی به پل نهم تامین شده و امیدواریم این پروژه نیز در موعد خود افتتاح شود. اجرای پروژه مسیر دسترسی به منطقه زردشت نیز در دستور کار است و زیرسازی آن تمام شده و به زودی آسفالت نیز به اتمام می‌رسد. پروژه پارکینگ خیابان آیت‌الله طالقانی نیز چند سالی متوقف  شده که ادامه اجرای این پروژه در دستور کار است و امیدواریم تا پایان سال بخشی از پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: دو اولویت مهم شورا، دفع آب‌های سطحی و تامین منابع مالی برای خرید قیر به منظور لکه‌گیری خیابان‌ها است.

عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: در حال حاضر با تعامل خوب آبفا و شهرداری اهواز پروژه‌های دفع آب‌های سطحی در حال اجرا است و تلاش می‌شود امسال آبگرفتگی نداشته باشیم. متاسفانه به دلیل تامین نشدن قیر، لکه‌گیری در موعد مقرر به اتمام نرسید و مرحله دوم کار در حال اجرا است اما در مرحله سوم وسعت کار بیشتر خواهد بود.

وی با اشاره به پروژه‌های فرهنگی و خدماتی نیمه تمام نیز افزود: در سه منطقه کوی جمهوری، ملاشیه و پردیس سرای محله نیمه تمام داریم و زمین‌های ورزشی نیز باید تجهیز و سامان‌دهی شوند.

سراج گفت: مردم انتظار دارند در سطح شهر اصلاح هندسی معابر انجام شود تا دسترسی‌ها بهتر و رفت و آمدها سهل الوصول شود که در این راستا پروژه اصلاح هندسی معابر شهری اهواز کلید زده خواهد شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار