شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
رئیس بنیاد مسکن کشور در سفر به بندرامام خمینی، پیگیر روند بازسازی منازل آسیب دیده از سیل شد.
رئیس بنیاد مسکن کشور با حضور در شهرک رضوان شهرستان بندرامام خمینی، در جریان روند بازسازی منازل آسیب دیده از سیل در این شهرستان، قرارگرفت.

اکبر نیکزاد در این بازدید گفت: براساس برآورد میزان خسارتی که سیل، به مردم بندرامام خمینی وارد کرد، ۵ هزار واحد مسکونی نیازمند بازسازی شدند.

وی با بیان اینکه، پس از بررسی بافت متراکم و معابر غیراستاندارد در شهرک‌های این شهرستان، مقرر شد ۳ هزار واحد، درجاسازی و ۲ هزار واحد جابه جا شوند، اضافه کرد: زمین‌های مورد نظر شناسایی و با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی و استانداری خوزستان، به مردم خسارت دیده، تحویل شد.

نیکزاد با تقدیر از مشارکت مردم در تسریع دریافت وام ۱۳۰ میلیون تومانی و ۵۵ میلیون تومان بلاعوض درنظر گرفته شده، سرعت روند بازسازی واحد‌های مسکونی را مطلوب دانست.

وی تاکید کرد: باتوجه به افزایش قیمت مصالح و هزینه‌های جانبی ساخت و ساز، رایزنی‌ها برای افزایش تسهیلات و اعتبار بلاعوض، در حال انجام است.

رئیس بنیاد مسکن کشور ادامه داد: عملیات اجرایی نیرورسانی به این شهرک‌ها هم در برنامه است و تا یکی، دو ماه آینده، نیرو‌های موردنیاز برای سرعت دهی به کار، وارد مجموعه خواهند شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار