شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۲
شوشان/ روزنامه کارون: در هفته چهارم رقابت‌هاي قهرماني ليگ‌برتر فوتبال باشگاه‌هاي خوزستان 20 گل از خط دروازه‌ها عبور كرد. در اين بازي‌ها، استقلال رامهرمز به آساني از آنزان گذشت و صدرنشين ماند. شاهين ماهشهر در ايذه نوار بردهايش قطع شد و استقلال رامشير با شكست پرسپوليس‌ويس دست به كار بزرگي زد و با اين پيروزي بيرون از خانه به رده پنجم جدول صعود كرد. در زير نگاهي كوتاه به بازي‌هاي هفته چهارم خواهيم داشت.

*‌ پرسپوليس‌ويس صفر- استقلال رامشير2

آبي‌هاي گمنام رامشيري در ديداري خارج از خانه در ورزشگاه شهدا ويس پيروز شدند. در اين ديدار شاگردان اعتصامي با برتري 2برصفر پرسپوليس را شكست داده و موفق به كسب 3 امتياز ارزشمند شدند. پرسپوليس در اين بازي بي‌هدف و سردرگم به ميدان رفت.

*‌ پارسيان شوشتر 1- شيبان باوي 1

در 2 دقيقه مانده به پايان بازي 2 گل رقم خورد كه سهم هر دو تيم يك گل بود. تيم‌هاي پارسيان و شيبان پس از 94 دقيقه به يك امتياز راضي‌‌ شدند. براي پارسيان در دقيقه 2+90 اسداله نصاري گلزني كرد و جواد سلامات در دقيقه 4+90 گل تساوي‌بخش تيمش رابه ثمر رساند.

*‌ ميلاد دزفول2- مقاومت هويزه 2

رويارويي اين دو تيم در حالي با تساوي به پايان رسيد كه ميلاد و مقاومت به نتيجه 2بر2 رضايت دادند تا از 3 امتياز اين ديدار، دو امتياز حيف و ميل شود و به يك امتياز بسنده كنند.

*‌ سپاهان ايذه 1- شاهين ماهشهر1

اين ديدار يك امتياز بيشتر نداشت و اين بازي براي شاهين ماهشهر خوب بود كه بيرون ازخانه يك امتياز ارزشمند به دست آورد. شاهين هم اينك در رده دوم جدول تكيه زده است.

*‌ استقلال رامهرمز 3- آنزان ايذه صفر

برد شيرين آبي‌ها در ديدار خانگي باعث شد تا اين تيم فاصله 2 امتيازي در صدر جدول ماندني شود. استقلال با این برد ارزشمند، می تواند كماكان براي مدعيان خط و نشان بكشد.

*‌ جنوب سوسنگرد2-استقلال شوشتر1

نماينده سوسنگرد براي رسيدن به 3 امتياز بازي را بسيار هجومي آغاز كرد و فشار مضاعفي را وارد دروازه استقلال ‌كرد و توانست 2 گل بزند و حريف نيز براي نباختن دست به حملاتي زد؛ اما تنها يك بار در مقام پاسخگويي برآمد.

*‌ نفتون مسجدسليمان2- استقلال شوش2

نفتون در نيمه اول بازي قابل قبولي ارائه داد و با دوندگي بازيكنانش به 2 گل رسيد؛ اما تعويض‌هاي استقلال باعث شد تا اين تيم مشكل هجومي به خود بگيرد، البته عملكرد حسن ديناروند باعث شد بازيكنان نفتون برنده نشوند. جالب اينكه هر 4 گل در نيمه اول به ثبت رسيدند.

نتايج و گلزنان

*‌ پرسپوليس ويس صفر......................... استقلال رامشير2

گل‌ها: سيدمحسن موسوي و حسين حميد

*‌ سپاهان ايذه........................................... شاهين ماهشهر1

گل‌ها: رضا زماني(سپاهان)، توفيق ربيعي(شاهين)

*‌ استقلال رامهرمز3...................................آنزان ايذه صفر

گل‌ها: ميثم بيگدلي، طاهر غبيشاوي و سيدجابر حسيني

*‌ پارسيان شوشتر1.......................................شيبان باوي1

گل‌ها: اسداله نصاري(پارسيان)، جواد سلامات(شيبان)

*‌ جنوب سوسنگرد2.............................. استقلال شوشتر1

گل‌ها: علي نگراوي(2بار) ( جنوب سوسنگرد)، آرمين لركي(استقلال)

*‌ ميلاد دزفول2.........................مقاومت هويزه2

گل‌ها: عبداله بهمني و علي محمدپيمان(ميلاد)، عقل غره‌باوي و حسام ساكي(مقاومت)

*‌ نفتون مسجدسليمان2............ استقلال شوش2

گل‌ها: علي خدامرادي و محمد پورعباسي(نفتون)، رضا كاوندي و قاسم چعب(استقلال)

*‌ نكات ويژه

استقلال رامهرمز با 4 پيروزي در صدر جدول يكه‌تازي مي‌كند.شاهين ماهشهر پس از 3 هفته در ايذه نوار پيروزي‌هايش پاره شد.شيبان باوي با گلزني در دقيقه 93 از شكست گريخت و پس از مدت‌ها به يك امتياز رسيد.آنزان ايذه تنها تيمي كه با 3 باخت بدون امتياز در قعر جدول قرار دارد.

بهترين‌هاي هفته

*‌ تيم هفته: استقلال رامشير

استقلال در ويس پيروزي ارزشمندي مقابل پرسپوليس به دست آورد، هر چند كه استقلال شوش و مقاومت هويزه هم بيرون از خانه تساوي با ارزش را به دست آوردند و حداقل بازنده از ميدان خارج نشدند.

*‌ مربي هفته: علي اعتصامي

در روزي كه عادل بدران سرمربي استقلال رامشير به همراه تيمش نبود علي اعتصامي دستيارش وظيفه رهبري آبي‌پوشان را بر عهده گرفت و انصافا نشان داد كه فوتبال را مي‌شناسد و بايد روي او بيش از اين‌ها حساب كرد.

*‌ بازيكن هفته: حسين حميد(استقلال رامشير)

به محض ورود به زمين پايش به گلزني باز شد و آبي‌پوشان بايد قدر چنين بازيكنان آينده‌داري را بدانند.

*‌ بازي هفته: ميلاد دزفول- مقاومت هويزه

به عبارتي يكي از دو ديداري كه چهار گل داشت بازي ميلاد و مقاومت بود، علاوه بر آن دو تيم هم ديدار جذابي به نمايش گذاشتند.

*‌ داور هفته: علي عبدالهي

در دزفول جدال حساس ميلاد و مقاومت هويزه را كم‌نقص سوت زد و همين كه هيچ اعتراضي از سوي دو تيم ديده نشد باعث شد او را به عنوان داور هفته انتخاب كنيم.

چيدمان تيم‌ها در جدول ليگ‌برتر خوزستان براساس اشتباهات داوري نيست

كارشناس داوري فوتبال خوزستان گفت: چيدمان تيم‌ها در جدول ليگ‌برتر استان براساس اشتباهات داوري نبوده بلكه براساس توانمندي‌هاي آنها مي‌باشد.

عليرضا بخشي اظهار داشت: مسوولان تيم‌هاي حاضر در ليگ‌برتر نمي‌توانند اشتباهات موردي داوران را به جايگاه فعلي تيم‌هايشان در جدول ربط بدهند. داوران به خاطر قابليت‌هاي فردي و ظرفيت‌هاي خود به زمين وارد مي‌شوند كه در هر يك از زمينه‌هاي مهارتي و ادراكي اگر ضعيف باشند، قادرند نتيجه را تحت تاثير قرار بدهند؛ اما در عين حال سطح توقعات عمومي از داوري فوتبال بيش از قابليت‌هاي فعلي آنها است، به گونه‌اي كه هيچ يك از تيم‌ها اشتباهات داوري را نمي‌پذيرند. آنها قادرند با بزرگ‌نمايي اين اشتباهات واقعيات داوري را به شكل ديگري نشان بدهند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار