اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
شوشان - محسن بهداروند مرداسی:

« سینه اش ارزش مدال داشت»

مردم ایران هرگز میراث بجا مانده از یک فرمانده شهید را فراموش نمی‌کنند شهیدی که به  «غایت» انسان بود و همه به او عشق می ورزیدند ملت ایران هرگز خاطرات و رشادت‌ها و جانفشانی ها و ساده زیستن این شهید والا مقام را از یاد نخواهند برد.

بواقع شمه ایی 40 ساله از تاریخچه زندگی او به گونه ایی بود که تمامی لایه های اجتماعی اعم از بسیجیان رزمندگان مردمان کوچه و بازار کارگران روحانیون و تمامی کسانی که با ایشان سر و کاری داشتند.

همگی بعد از دیدار شیفته اخلاق و تواضع و شجاعت او می‌شدند و زمانیکه توسط استکبار جهانی در روز جمعه 13 دی بشهادت رسید.

شهادتش نه تنها ایران و خاورمیانه بلکه جهان را تکان داد تشییع جنازه شهید سلیمانی یک رفراندوم جهانی بود شهید آبروی ما را در جهان دوچندان کرد و محور مقاومت در سوریه لبنان عراق  یمن و افغانستان بیش از پیش قوی‌تر شد.

شهیدی که تا به امروز شهادتش سر تیتر رسانه ها و خبرگزاری‌ها بین المللی واقع شد   و هزاران هزار ساعت در خصوص منش و رفتار و شجاعت و فهم درایتش برنامه ارائه کردند. ترور شهید سلیمانی یک اشتباه و خطای دنیای غرب بود.

قدرت ما را در منطقه دوچندان کرد و باعث شد که آمریکا از عراق اخراج و در منطقه و جهان منزوی شود عربستان با رسانه های اجاره ایش  و سیاه نمایی رسانه ایی بارها گفته بودند که ما جنگ داخلی را به خیابان‌های ایران میکشانیم.

اسرائیل با لابی گری هایی که با شیوخ منطقه می‌کند و آمریکا که روزانه در منطقه میلیاردها دلار خرج می‌کند تا شرایط بنفع و خواست و سیاست آنها تغییر کند.

همه اینها تحت عنوان مثلث شوم بدانند که میراث بجا مانده از شهید سلیمانی چیزی نیست که با رفتنش به فراموشی سپرده شود.

ولایتمداری تواضع ساده زیستی رشادت‌ها خاطراتش و هزاران هزار رفتار دیگر شهید همیشه زنده خواهد بود روحش شاد و راهش پر رهرو باد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار