شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۱
اعضاي باندي سه نفره در منطقه مرزي جفير از توابع شهرستان هويزه قصد انتقال محموله اي از مواد مخدر شيشه و مقاديري مواد مخدر ديگر به كشور عراق را دارند، موضوع دستگيري عوامل مربوطه به صورت مشترك در دستور كار نيروهاي اداره اطلاعات و پليس اين فرماندهي قرار گرفت.
شوشان: سربازان گمنام امام زمان(عج) با نيروهاي پليس شهرستان هويزه در عملياتي مشترك يك محموله بزرگ شيشه و مقاديري مواد مخدر را در مرز عراق كشف كردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،فرمانده انتظامي شهرستان هويزه استان خوزستان در تشريح اين خبر گفت: به دنبال كسب خبري از سوي سربازان گمنام امام زمان(عج) مبني بر اينكه اعضاي باندي سه نفره در منطقه مرزي جفير از توابع شهرستان هويزه قصد انتقال محموله اي از مواد مخدر شيشه و مقاديري مواد مخدر ديگر به كشور عراق را دارند، موضوع دستگيري عوامل مربوطه به صورت مشترك در دستور كار نيروهاي اداره اطلاعات و پليس اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود: باشناسايي متهمين و محل فعاليت مجرمانه آنان،سرانجام در عملياتي مشترك و ضربتي،ماموران انتظامي و اطلاعاتي ضمن ورود به مخفيگاه قاچاقچيان و دستگيري هرسه عضو اين باند، در بازرسي از منزل آنها ۳۶ كيلوگرم مواد مخدر شامل ۸ كيلوگرم شيشه و ۵ كيلوگرم ترياك و ۲۳ كيلوگرم مواد مخدرحشيش كشف و ضبط شد.

سرهنگ حسين عيديبا اشاره به انهدام باند مزبور،تصريح كرد: متهمين به همراه مواد مخدر كشف شده براي سير مراحل قانوني و تحقيقات تكميلي تحويل مراجع ذيصلاح شدند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار