اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
معاون فرهنگی و رسانه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برنامه‌های فرهنگی این اداره کل را همزمان با دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اعلام کرد.

به گزارش اداره کل ارشاد خوزستان، مرتضی جمشیدی با اعلام این خبر افزود: همزمان با دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران که از سوم بهمن ماه آغاز شده و تا دهم بهمن ۱۴۰۰ به مدت هشت روز ادامه دارد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برنامه‌های متنوع فرهنگی را همزمان با این نمایشگاه برگزار می‌کند.

وی با اشاره به این برنامه‌ها افزود: نشست «مکتب جنوب، ادبیات عینیت‌گرا» با تدریس آرش آذرپناه، نویسنده خوزستانی، دوشنبه چهارم بهمن، رونمایی از کتاب‌های «اژدهای امروزی» نویسنده مرجان ظریفی و «قصه غیزانیه» به نویسندگی جمعی از نویسندگان کشوری و مقدمه فریبا حیدرپور و برگزاری کارگاه آموزشی «مبانی درست‌نویسی در زبان فارسی» با تدریس مهدی قنواتی، پژوهشگر ارشد فرهنگستان زبان و ادب فارسی و عضو هیات مدیره انجمن صنفی ویراستاران سه‌شنبه پنجم بهمن ۱۴۰۰ از جمله برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان همزمان با دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران است.

جمشیدی اضافه کرد: کارگاه آموزشی «درآمدی بر ویرایش متون رسانه‌ای» با تدریس مهدی قنواتی، پژوهشگر ارشد فرهنگستان زبان و ادب فارسی و عضو هیات مدیره انجمن صنفی ویراستاران، پنج‌شنبه هفتم بهمن، کارگاه آموزشی «فانتزی در ادبیات کودک و نوجوان» با تدریس محمدرضا شمس،ن ویسنده کودک نوجوان، شنبه ۹ بهمن و تجلیل از مترجم دکتر صالح حسینی یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ از برنامه‌های فرهنگی این اداره کل است که همزمان با دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی و رسانه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به برگزاری پویش نذر کتاب به عنوان قابلیت جدید این دوره از نمایشگاه مجازی کتاب تهران بیان کرد: در این پویش مردم، خیرین، دستگاه‌های مسؤول، بخش‌های اقتصادی و... می‌توانند برای بخشی از مردم، کارکنان خودشان و... بن خرید کتاب اختصاص دهند چراکه این امکان فراهم شده که برای هر کد ملی، منطقه، روستا، دانش‌آموزان، دانشجویان و... کتاب خریداری و ارسال می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار