اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: در بهمن‌ماه بیشترین مبتلایان به بیماری در ادارات خوزستان در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دانشگاه‌های علوم پزشکی، راه آهن جنوب و آموزش و پرورش خوزستان بوده‌اند.

ولی‌الله حیاتی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۲۳ بهمن‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه کارکنانی که واکسن دریافت نکرده‌اند باید برابر دستورالعمل ابلاغی اقدامات لازم را انجام دهند، اظهار کرد: ۳۱۳ هزار کارمند در ادارات خوزستان داریم که ۸ هزار و ۳۶ نفر از این تعداد، واکسن دریافت نکرده‌اند و پیامک برای این افراد ارسال شده است. برخی از این افراد بیماری زمینه‌ای دارند و برخی نیز با تست PCR ۱۵ روزه سر کار حاضر می‌شوند.

 وی افزود: در بهمن‌ماه بیشترین مبتلایان به بیماری در ادارات خوزستان در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دانشگاه‌های علوم پزشکی، راه آهن جنوب و آموزش و پرورش خوزستان بوده‌اند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: بیشترین دریافت‌کنندگانواکسن در ادارات نیز کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی، آموزش و پرورش و شرکت ملی نفت ایران هستند.

وی بیان کرد: اصنافی که تاکنون برای دریافت کد QR اقدام نکرده‌اند، سه روز دیگر فرصت دارند در این زمینه اقدام کنند و در غیر این صورت پلمب خواهند شد.

حیاتی با اشاره به افزایش مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌ها گفت: شرکت فولاد خوزستان مانند گذشته در تامین اکسیژن مایع بیمارستان‌ها همکاری کند. با توجه به ایجاد تخت‌های جدید ICU در بیمارستان‌ها نیز سازمان‌های بیمه‌گر باید عنایت لازم برای پرداخت قیمت واقعی خدمت را داشته باشند تا از این شرایط عبور کنیم.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اصناف ضروری است، افزود: بیشترین مبتلایان به کرونا در بهمن‌ماه در اصناف شامل مشاوران املاک، خوار و بار فروشی‌ها، خرده‌فروشی‌ها، آرایشگاه‌های زنانه، تالارها و رستوران‌ها بوده‌اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار