شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۳
سکینه محمدی فارغ‌التحصیل پرستاری و بازنشسته بیمارستان شرکت نفت آبادان است که در طول سال‌های جنگ به عنوان امدادگر حضور داشته و از همان آغاز دوره جنگ تحمیلی در مناطق جنگی خدمت کرده است.
سکینه محمدی بانوی امدادگر آبادانی در هشت سال دفاع مقدس است که خاطراتش در قالب کتابی با عنوان "ترنم آشیانه سرخ " از سوی دفتر ادبیات و هنر پایداری حوزه هنری مرکز آبادان منتشر می‌شود.

به گزارش شوشان، شهریار قلی‌گشتی، مسؤول این دفتر، در تشریح این خبر گفت: خانم سکینه محمدی فارغ‌التحصیل پرستاری و بازنشسته بیمارستان شرکت نفت آبادان است که در طول سال‌های جنگ به عنوان امدادگر حضور داشته و از همان آغاز دوره جنگ تحمیلی در مناطق جنگی خدمت کرده است.

وی در باره کتاب خاطرات این بانو گفت: این مجموعه مکتوب حاصل بیش از 10 ساعت مصاحبه است که توسط پروین کاشانی‌زاده ضبط و پیاده شده و در حال حاضر مراحل پایانی گویاسازی و ویرایش محتوایی و دستوری را سپری می‌کند و پس از آن آماده انتشار خواهد بود.

مسؤول دفتر ادبیات و هنر پایداری حوزه هنری مرکز آبادان اظهار امیدواری کرد: کتاب "ترنم آشیانه سرخ" مجموعه‌ای خواندنی از رشادت‌های مردم مظلوم این خطه در دوران تجاوز دشمن باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار