شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۳
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از برگزاری جشن بزرگ غدیر در این اداره کل و همراه با پخش زنده تلویزیونی خبر داد.

افشین حیدری اظهار کرد: جشن بزرگ عید غدیرخم در اداره کل میراث فرهنگی و در ساختمان جهاد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان و مکان برگزاری این جشن افزود: این مراسم قرار است امشب برگزار و به صورت زنده از شبکه استانی خوزستان پخش شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان با اشاره به اینکه برگزاری این جشن مقدمه‌ای برای سایر فعالیت‌ها در این حوزه است، گفت: تلاش می‌کنیم تا برگزاری جشن‌های استانی را در آثار تاریخی انجام دهیم تا این جشن‌ها گامی برای معرفی آثار تاریخی خوزستان باشند.

وی با اشاره به اینکه با صدا و سیمای خوزستان نیز در اینباره توافقاتی انجام شده است، خاطر نشان کرد: قرار شده در برگزاری جشن‌ها و مراسم‌ها، صدا و سیمای خوزستان با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان همکاری کند و در این بخش با مدیرکل مربوطه مذاکراتی انجام شده است.

حیدری با اشاره به اینکه خوزستان آثار تاریخی متعددی دارد، اضافه کرد: برگزاری جشن‌ها، مراسم‌ها، ضبط برنامه‌ها و فیلم‌های کوتاه و ... در این آثار می‌تواند به نوعی گامی برای معرفی آثار تاریخی باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان در پایان گفت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان در این بخش آمادگی همکاری با دیگر نهادهای متولی در بخش فرهنگ است و امیدواریم در این بخش اقدامات موثری انجام شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار