اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
شوشان : رئیس پلیس فتا استان خوزستان از شناسایی و دستگیری عامل هتک حیثیت در شبکه‌های اجتماعی خبر داد و در این خصوص به هموطنان هشدار داد.

پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: سرهنگ کارآگاه علی حسینی در تشریح خبر گفت: شخصی به هویت معلوم با در دست داشتن مرجوعه قضایی ضمن مراجعه به این پلیس ، اظهار کرد که شخصی ناشناس در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به انتشار تصاوير و فيلم‌هاي خصوصي وي نموده که اين امر باعث هتک حيثيث و هتک حرمت او شده است ؛موضوع بصورت وي‍ژه در دستور کار اين پليس قرار گرفته و تحقيقات لازم و مستندات اخذ و تجزيه و تحليل‌هاي لازم توسط کارشناسان اين پليس به عمل آمده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي و شگردهاي خاص پليسي در نهايت گرداننده پيج مورد شکايت را شناسايي وبا هماهنگي‌هاي قضايي، طي يک عمليات منسجم و دقيق متهم در مخفيگاه خود دستگير و به اين پليس دلالت که در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابي بوده وليکن با روبرو شدن با ادله موجود و بازجويي‌هاي فني صورت گرفته توسط کارشناسان اين پليس به ناچار لب به اعتراف گشوده و از کرده خود نادم و پشيمان بوده است.

این مقام مسئول ادامه داد: متهم در تشریح شگرد ‏مجرمانه خود اظهار داشت: با استفاده از خط برادر خود اقدام به ساختن پيج جعلي نموده و از طريق آن اقدام به انتشار تصاوير و فيلم‌هاي شاکيه در فضاي مجازي نموده و اين موضوع را مکررا تکرار نموده است.

سرهنگ حسینی ضمن اشاره به اینکه متهم از اقوام و آشنایان شاکیه بوده است به مردم هشدار داد: متهم با انگيزه انتقام شخصی از شاکيه اقدام به انتشار تصاوير خصوصی وی در فضاي مجازي نموده است لذا شهروندان مراقب باشند که تلفن همراه و حافظه‌های جانبی محل ذخیره فایل‌های شخصی نیست و به هیچ عنوان سیستم‌های شخصی خود را در اختیار اقوام و آشنایان خود قرار ندهید.

رئیس پلیس فتا استان خوزستان گفت: این پليس به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان است و درصورتی‌ ‏که کاربران با موارد ‏مجرمانه و یا مشکوک مواجهه شدند می توانند مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به ‏آدرس ‏www.cyberpolice.ir ‎‏ بخش فوریت‌های سایبری پلیس فتا گزارش کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار