اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
نه، نمی خواهم از وضعیت آبادان و خرمشهری بنویسم که بعد از جنگ تحمیلی بنا بود آباد شوند و نشدند. زیرا مشکلات کشور فراوان است و رسیدگی به همه مشکلات و رعایت عدالت برای دولتمردان بسی دشوار و مسئولیت آور است. نه، نمی خواهم از ریزش ساختمان متروپل آبادان و کشته شدن هم وطنانمان هم بنویسم و نتیجه...
شوشان - دکتر مهدی قمشی : 
نه، از گرد و غبار وحشتناک این روزها نمی خواهم بنویسم زیرا پدیده ای زیست محیطی است و در استان های دیگر نیز رخ داده است و وقتی منشاء آن خارجی است تقصیر کسی نیست.
نه، از وضعیت آب شرب هم نمی خواهم بد بگویم که سال هاست به شوری آن عادت کرده ایم و سال هاست آب شربمان را از دستگاه های تصفیه خانگی تهیه می کنیم و از به سرانجام رسیدن طرح غدیر نیز نا امید شده ایم. 
نه، از وضعیت عمومی و آبرسانی روستاهای خوزستان نیز نمی خواهم بگویم چون حداقل زیر پای این روستاها که نفت هست و می توان امید داشت که روزی از قَبِل نفت آباد شوند.
نه، نمی خواهم از ریزش ساختمان متروپل آبادان و کشته شدن هم وطنانمان هم بنویسم و نتیجه بگیرم، زیرا این اتفاق در جاهای دیگر نیز رخ می دهد و ربطی به بی توجهی به خوزستان ندارد.
نه، نمی خواهم از وضعیت آبادان و خرمشهری بنویسم که بعد از جنگ تحمیلی بنا بود آباد شوند و نشدند. زیرا مشکلات کشور فراوان است و رسیدگی به همه مشکلات و رعایت عدالت برای دولتمردان بسی دشوار و مسئولیت آور است.
نه، از مشکل حوضه کرخه و تامین حق آبه کشاورزان و هورالعظیم نیز نیست زیرا خشکسالی دست بشر نیست.
نه، از انتقال آب از سرشاخه های کارون و دز نیز نمی خواهم بنویسم زیرا انتقال ده درصد از آب این رودخانه ها که نباید مشکل خاصی ایجاد کند؟
نه، از پدیده مهاجرت نخبگان از استان نیز نمی خواهم بنویسم زیرا در دنیای فعلی پدیده مهاجرت بسیار عادی است و در جاهای مختلف ممکن است دیده شود.
نه، عقب ماندگی این استان زر خیز را نیز نمی خواهم بهانه قرار دهم زیرا شرایط جنگ و تحریم اجازه رسیدگی به این استان را نداده است.
نه، از درصد بالای بیکاری نیز نمی خواهم بنویسم زیرا خودم شاغلم و حالا چند درصد نیز بیکاری از استانهای دیگر بیشتر باشد زمین و زمان را که نباید بهم بزنم.
نه، از نا امنی عمومی که در استان وجود دارد و اسلحه گرم دست افراد شرور فراوان است و جرم و جنایت و زورگیری بیداد می کند و اینکه دزدی از اماکن در روز روشن براحتی انجام می شود نیز نمی نویسم زیرا آمار رسمی این را نمی گوید و هر سال نیز می گویند وضعیت از سال پیش بهتر شده است هر چند من نتیجه را برعکس احساس کنم. البته در یک مورد نیز که یک دزدی موبایل را گزارش کردم در پاسگاه محل ابتدا خودم متهم شده ام و هیچ نتیجه ای نیز نگرفتم.
نه، از وضعیت فشل دستگاههای دولتی نیز نمی گویم. که در جاهایی که خودم با آنها سر و کار داشته ام بدون پرداخت های غیر معمول و رشوه کارم راه نیافتاده است، زیرا اگر از من ادله ای محکمه پسند خواسته شود به جهت حرفه ای بودن کار خدمت گزاران؟؟ چیزی در دست ندارم.
دنبال موضوع دیگری نباشید زیرا موضوعات دیگری نیز ممکن است حدس زده شود ولی مراد من این نکات نیست. فقط این را می دانم که جمع شدن این همه نکات با هم در مورد استان خوزستانی که هشتاد درصد درآمدهای ملی را تامین می کند فقط می تواند یک پیام داشته باشد. "خوزستان فراموش شده است"

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار