اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
مگر شما منتخبین ملت، همان کاندیداهای مهربان و دلسوزی نیستید که قبل از انتخاب شدن و شروع بکار در مجلس یازدهم، در حق ما چنان سخنان شیرین و امیدوار‌کننده روا داشته بودید ؟
 شوشان - محمدسعید بهوندی/ اهواز / بازنشسته‌ی فرهنگی و فعّالِ حوزه‌ی فرهنگ، نقد و رسانه :
 نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی
ما بازنشستگان، از بس در مورد وجوب و ضرورت حیاتی اجرای ماده‌ی ‌30 قانون برنامه‌ی ششم توسعه داد سخن داده‌ایم، باور بفرمایید؛ دیگر رنگ ماده‌ی 30 گرفته‌ایم. آری، همان ماده‌ای که شما قانوناً وظیفه داشتید و همچنان دارید تا بر اجرای آن قبل از اتمام مهلت، که اتفاقاً در یکسال تمدیدش نیز بسر می‌برد، پافشاری نمایید. ولی متاسفانه و هم تعجب‌آور اینکه؛  گویا جا و نقش ما مردم در تلاش و مواظبت بر اجرای قانون با شما وکلای خانه‌ی ملت عوض شده است!

اینجانب حداقل به سهم حقی که در این ماجرای 14 ساله دارم، یک سوال دردمندانه و ساده از تک تک شمایی که در چنین وضعیت نگران‌کننده و نچندان شایسته در شان هر دوی ما، گویی باهم قسم یاد کرده‌اید تا به هیچ کلمه‌ای از کلمات ما بازنشستگان پاسخ نداده و واکنش قابل ذکری نشان ندهید، دارم؛ مگر شما منتخبین ملت، همان کاندیداهای مهربان و دلسوزی نیستید که قبل از انتخاب شدن و شروع بکار در مجلس یازدهم، در حق ما چنان سخنان شیرین و امیدوار‌کننده روا داشته بودید که یخچال خالی ما، بالاترین حجم نقل هر مجلس در هر خانه و کوی و برزن این مملکت شده بود؟! آیا میشود حداقل صادقانه به ما بگویید؛ چه اتفاقی افتاده است...؟!

این دردنامه‌ی مختصر را امروز شنبه 1401/3/7 به امید باز شدن روزنه‌ای در تاثیر عملی، برای 150 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارسال نمودم. شما بازنشستگان شریف و چشم‌انتظار نیز در صورت تمایل و رعایت امانت کامل مطلب، می‌توانید آنرا برای نمایندگان محترم استانتان ارسال نمایید.
 توکلنا علی‌الله و هو حسبنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار