اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
افتتاح مرکز جدید توزیع دارو شرکت آدوراطب در اهواز؛

به گزارش شوشان، صبح امروز دوشنبه 9 خردادماه با هدف تسریع در فرآیند توزیع عادلانه دارو و پوشش‌ حداکثری داروخانه های استان خوزستان، شرکت آدوراطب مرکز جدید توزیع داروی خود در شهر اهواز را با حضور جمعی از مدیران و مسئولان استانی افتتاح کرد.

محسن فیاض دستجردی مدیر عامل شرکت آدوراطب گفت: گروه کوبل گروهی سلامت محور است که ارتقاء سطح سلامت جامعه را رسالت خود قرار داده است؛ این گروه شامل شرکت‌های آدوراطب در بخش توزیع دارو، داروسازی دکتر عبیدی و کوبل دارو در بخش تولید و تامین داروی باکیفیت است.

وی افزود: روزانه بیش از 5/4 میلیون بیمار مبتلا به بیماری های غیر واگیر و سالانه بیش از 80 میلیون از علائم بیماری حاد توسط داروهای این گروه مورد درمان و التیام قرار می گیرند؛ ما همواره با اتکا بر اعتماد پزشکان، داروسازان و بیماران همواره در تلاشیم تا با تولید و تامین داروی باکیفیت و ارائه راهکارهای نوین درمانی در کنار کادر درمان، سطح سلامت جامعه را ارتقاء دهیم اما، چرخه کامل دارو (یعنی تامین، تولید و توزیع دارو) بدون توجه به کیفیت توزیع دارو امکان پذیر نیست؛ در این راستا، شرکت آدوراطب در راستای توزیع باکیفیت، سریع و عادلانه دارو اقدام به ساخت مرکز توزیع کاملا مدرن و پیشرفته مبتنی بر استاندارد های روز دنیا در شهر اهواز نموده است.

مدیر عامل شرکت آدوراطب در ادامه با تاکید بر اهمیت دسترسی سریع و ساده بیماران به دارو گفت: آنچه که در شرکت آدوراطب اهمیت دارد، توزیع باکیفیت دارو و دسترسی تمامی بیماران به دارو است در این راه، با افتتاح مرکز جدید توزیع دارو در اهواز، شرکت آدوراطب بیش از 500 قلم از انواع دارو و تجهیزات درمانی را در تمامی استان خوزستان طی کمتر از 24 ساعت از زمان ثبت درخواست به مراکز درمانی و داروخانه ها تحویل خواهد داد .

دستجردی با تاکید بر توزیع عادلانه دارو در سراسر کشور گفت: خوزستان با 4.7 میلیون نفر، پنجمین استان کشور از لحاظ جمعیت است؛ مرکز توزیع داروی اهواز یکی از پیشرفته‌ترین مراکز توزیع شرکت آدوراطب است که در زمینی به مساحت 4.4 هزار مترمربع با 2600 مترمربع فضای اداری و انبار ساخته شده است؛ انبار این مرکز بیش از 932 پالت از انواع دارو گنجایش دارد؛ این مرکز با بکارگیری آخرین استانداردهای روز دنیا و با برنامه ریزی دقیق طی مدت 2 سال به بهره برداری رسیده و دارای ناوگان جدید و مجهز به تمامی تجهیزات به روز و استاندارد توزیع با کیفیت دارو می باشد. 
 
وی با اشاره به اهمیت مسائل زیست محیطی در آدوراطب گفت: آدوراطب دوستدار محیط زیست است در همین راستا، تمام سیستم‌های تهویه مطبوع، اسپلیت‌ها و سردخانه در این انبار از نوع گاز مُبَرد R407 و R410 است که دوستدار محیط زیست می باشد.

دستجردی با تاکید بر تامین نیروی انسانی بومی در تمامی مراکز آدوراطب گفت: در این مرکز، بصورت 100 درصد از توان بومی استفاده شده و در حال حاضر، بصورت مستقیم برای 48 نفر اشتغال زایی داشته و فرصت های فراوانی را برای اشتغال زایی غیر مستقیم فراهم کرده است.

از دیگر سخنرانان این مراسم، دکتر سیدکریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بود. وی گفت: شرکت آدوراطب می تواند به رفع محدودیت های مربوط به حوزه دارو برای مردم عزیز این استان کمک بسیاری کند و ما قدردان تلاش های این شرکت برای افتتاح مرکز توزیع اهواز و اشتغال زایی برای مردم استان هستیم.

دکتر گنجی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان خوزستان ضمن تشکر از شرکت آدوراطب که در راستای سیاست های سازمان غذا و دارو گام بر می دارد گفت: امیدواریم این اقدام شایسته شرکت آدوراطب، نقطه عطفی برای حضور این چنین دیگر شرکت های خصوصی در استان خوزستان باشد تا با مشارکت فعالین حوزه از محرومیت های استان کاسته شود. 

شرکت پخش سراسری آدوراطب (سهامی خاص) در سال 1387 تاسیس شد و فعالیت خود را با هدف توزیع و فروش کالاهای دارویی و بهداشتی آغاز کرد.

در حال حاضر آدوراطب به عنوان بزرگترین شرکت خصوصی توزیع کننده محصولات دارویی و چهارمین شرکت برتر این صنعت، با 25 مرکز توزیع در سطح کشور و ارائه خدمات به بیش از 12 هزار داروخانه و مرکز درمانی، جهت توزیع مناسب دارو در حمایت از بیماران ایرانی، مشغول به فعالیت می باشد.

شرکت آدوراطب در کنار داروسازی دکتر عبیدی و کوبل دارو یکی از شرکتهای گروه کوبل می باشد که به عنوان شرکت پخش سراسری، ماموریت توزیع با کیفیت دارو به بیش از 12 هزار داروخانه، بیمارستان و مرکز درمانی در سراسر کشور را به عهده دارد.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار