اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۰۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۷
شوشان - محمدسعید بهوندی/ اهواز :
جناب آقای میرکاظمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه‌ کشور
سلام علیکم
بی‌توجهی و بی‌مهری (که به ساحت خوبان روا نیست!) به خیل عظیم بازنشستگان کشور (خصوصاً بازنشستگان کشوری) مطمئناً؛ نه نشانه‌ی درایت و نه موجب سربلندی و افتخار شماست. بنابراین واجب است بدانید؛ بازنشستگان کسانی نیستند، بجز آنانی که بهترین سال های عمرشان را در راه خدمت به کشورشان هزینه و سپری نموده، ولی متاسفانه با برخوردی چنین، هم‌اکنون با دهها مشکل جسمی و معیشتی دشوار، گذران عمر می‌نمایند. حال اینکه؛ شما به نخبگانشان اجازه ندهی تا حتی دردها و استدلال هایشان را با تو در میان بگذارند، قطعاً؛ نه نشانه‌ی قدرت، بلکه دقیقاً به علت ضعف در بینش و مدیریت شماست!.

پس بهتر است؛ هر چه زودتر با خود و خدایتان خلوت نموده و دریابید که؛ بازنشستگان چه‌ می‌خواهند، چه می‌جویند و مقصود و منظورشان از مطالبه‌گری کاملاً صنفی و عالمانه چیست؟! آیا بجز این است که سوال و مطالبه‌ای اساسی را مطرح می‌نمایند که؛ این ماده‌ی 30 قانون برنامه‌ی ششم توسعه، با چه هدفی نوشته، مصوب و به قانون لازم‌الاجرا، آنهم حداکثر در یک بازه‌ی زمانی پنجساله شده است؟! جناب مدیر مهمترین سازمان کشور! هدف شما از اینهمه خشکی و عدم انعطاف در مقابل حق قانونی بازنشستگان و معیشت اهل و عیال دهها میلیونی آنان چیست؟! چنانچه اعتبار کافی برای اجرای این ماده‌ی قانونی و دیگر مطالباتشان در اختیار ندارید، پس چرا برای همه اینطور نیست؟! پس بیایید و صراحتاً بگویید؛ گناه نکرده و نابخشودنی بازنشستگان نزد شما چیست که خودشان از آن بی‌خبرند؟!

در پایان این زخم و درد نسبتاً کهنه پیشنهادی برایتان دارم؛ چنانچه راه و روش و منطق خودتان را محکم و صحیح می‌دانید، در یک برنامه‌ی زنده‌ی تلویزیونی و با حضور حداقل یکی از نخبگان بازنشستگان به انتخاب آنان، استدلالهایتان را در معرض افکارشان و همه‌ی مردم قرار داده و پاسخ بشنوید. خدا کند حق با شما باشد و بازنشستگان نیز برای همیشه از خیر اجرای این ماده‌ی 30 قانون برنامه‌ی ششم و افزایش دریافتی‌ خودشان بگذرند...!!!

این مطلب را امروز شنبه1401/3/21 به امید پیگیری و بررسی سریع، برای 150 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز ارسال نمودم. شما بازنشستگان شریف و ذینفع نیز در صورت تمایل آنرا برای نمایندگان استانتان ارسال نمایید.

بازنشسته‌ی فرهنگی و فعّالِ حوزه‌ی فرهنگ، نقد و رسانه
اینستاگرام behvandi1962
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
عباس طاهری
|
United Kingdom
|
۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
comment
0
0
comment همسان سازی حقوق بازنشستگان گشوری ولشگری
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار